Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Pedofili vs homofili

Mad Esc

Anbefalte innlegg

Pedofili vs homofili

Hva synes du?

Mange mener pedofili er værre en homofili. Hvis du er en av dem må du forklare hvorfor du mener det. Etter min mening er pedofili mer normalt fordi man da

liker det motsatte kjønn. Meningen med denne tråden er å diskutere rundt dette og få folks øyne opp for at pedofili ikke er værre en homofili.

Håper ikke den blir slettet denne gangen... :angry:

9350352[/snapback]

pedofili er reint missbruk, mens homofili handler om kjærlighet. idiotisk tråd

9350469[/snapback]

Det er det dummeste jeg har hørt. Begge handler om kjærlighet.

9350503[/snapback]

yess, pule småunger handler om kjærlighet, høres veldig logisk ut

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er egentlig litt spent, hvorfor er ikke pedofili en akseptert seksuell legning? (Venter på fordommer som at pedofile tvinger barn til sex, voldtar unger på 5 år)

9350535[/snapback]

Små barn på 5 skal da ikke ha sex med f.eks en gammal gubbe enten de vil eller ei.

edit: leif

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar

Dersom (i den grad det går ann) denne tråden skal få ett snev av seriøsitet over seg tror jeg man må skille mellom følgende:

Pedofil legning og pedofile overgrep.

Spørsmålet jeg mistenker trådstarter for å stille er ; Er det noe verre å ha en pedofil legning enn en homofil legning (eller for den saks skyld å ha en annen "annerledes" seksuell preferanseramme).

Dersom vi ser bort i fra de etiske og juridiske sidene ved pedofile overgrep - og diskuterer pedofili sett som "legning" / seksuell preferanseramme. Så har vi muligheter for en fruktbar diskusjon.

edit: må avklare litt mer. Jeg mener selvfølgelig av vi bare skal diskutere legningen, ikke hvorvidt det er "riktig" å leve pedofil legning ut. (Det hersker det relativ bred enighet om at ikke er akseptert.)

*Jeg må tenke litt på hvor jeg står i saken*

Endret av KRZT
Lenke til kommentar

Dere som fordømmer pedofile, (egentlig skal det skrives paedofil, fordi pedofil betyr å være tiltrukket til bakken, men vi får holde oss til normal skrivemåte,) må huske at det er en forskjell på en pedofil og en utøvende pedofil. Hvis vi antar at legning er noe man er født med, er det ikke noe galt i å være pedofil, men utøvende pedofile har selvfølgelig krysset en grense der de bør vite at de gjør noe galt, og bør sperres inne/rehabiliteres.

Lenke til kommentar
Dersom (i den grad det går ann) denne tråden skal få ett snev av seriøsitet over seg tror jeg man må skille mellom følgende:

Pedofil legning og pedofile overgrep.

Spørsmålet jeg mistenker trådstarter for å stille er ; Er det noe verre å ha en pedofil legning enn en homofil legning (eller for den saks skyld å ha en annen "annerledes" seksuell preferanseramme).

Dersom vi ser bort i fra de etiske og juridiske sidene ved pedofile overgrep - og diskuterer pedofili sett som "legning" / seksuell preferanseramme. Så har vi muligheter for en fruktbar diskusjon.

*Jeg må tenke litt på hvor jeg står i saken*

9350591[/snapback]

Tråden har da helt fra starten handlet om pedofil legning. Selvfølgelig. Ellers hadde jeg jo skrevet overgrep.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...