Barely dead Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Pedofili vs homofiliHva synes du? Mange mener pedofili er værre en homofili. Hvis du er en av dem må du forklare hvorfor du mener det. Etter min mening er pedofili mer normalt fordi man da liker det motsatte kjønn. Meningen med denne tråden er å diskutere rundt dette og få folks øyne opp for at pedofili ikke er værre en homofili. Håper ikke den blir slettet denne gangen... 9350352[/snapback] pedofili er reint missbruk, mens homofili handler om kjærlighet. idiotisk tråd 9350469[/snapback] Det er det dummeste jeg har hørt. Begge handler om kjærlighet. 9350503[/snapback] yess, pule småunger handler om kjærlighet, høres veldig logisk ut Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Er egentlig litt spent, hvorfor er ikke pedofili en akseptert seksuell legning? (Venter på fordommer som at pedofile tvinger barn til sex, voldtar unger på 5 år) Endret 24. august 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) *Var for treig til å skrive svaret* Endret 24. august 2007 av Fev4ng Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 (endret) *SLETT* Endret 24. august 2007 av Mad Esc Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Er egentlig litt spent, hvorfor er ikke pedofili en akseptert seksuell legning? (Venter på fordommer som at pedofile tvinger barn til sex, voldtar unger på 5 år) 9350535[/snapback] Små barn på 5 skal da ikke ha sex med f.eks en gammal gubbe enten de vil eller ei. edit: leif Endret 24. august 2007 av Shikaru Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Tror ingen velger å være, eller vil være pedofile. Men utøvende pedofili er alikevel feil, i motsetning til homofili. Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Dersom (i den grad det går ann) denne tråden skal få ett snev av seriøsitet over seg tror jeg man må skille mellom følgende: Pedofil legning og pedofile overgrep. Spørsmålet jeg mistenker trådstarter for å stille er ; Er det noe verre å ha en pedofil legning enn en homofil legning (eller for den saks skyld å ha en annen "annerledes" seksuell preferanseramme). Dersom vi ser bort i fra de etiske og juridiske sidene ved pedofile overgrep - og diskuterer pedofili sett som "legning" / seksuell preferanseramme. Så har vi muligheter for en fruktbar diskusjon. edit: må avklare litt mer. Jeg mener selvfølgelig av vi bare skal diskutere legningen, ikke hvorvidt det er "riktig" å leve pedofil legning ut. (Det hersker det relativ bred enighet om at ikke er akseptert.) *Jeg må tenke litt på hvor jeg står i saken* Endret 24. august 2007 av KRZT Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Begge deler er ondt Det er jo ikke en dritt å diskutere. Enig med Aidskake over her. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Dere som fordømmer pedofile, (egentlig skal det skrives paedofil, fordi pedofil betyr å være tiltrukket til bakken, men vi får holde oss til normal skrivemåte,) må huske at det er en forskjell på en pedofil og en utøvende pedofil. Hvis vi antar at legning er noe man er født med, er det ikke noe galt i å være pedofil, men utøvende pedofile har selvfølgelig krysset en grense der de bør vite at de gjør noe galt, og bør sperres inne/rehabiliteres. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Så har vi muligheter for en fruktbar diskusjon. En mod må nok fly innom og renske opp tråden og slette usaklige innlegg hvis det skulle være tilfellet. Det var som jeg sa Mad Esc, det går inn an å diskutere slikt på dette forumet. Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Dersom (i den grad det går ann) denne tråden skal få ett snev av seriøsitet over seg tror jeg man må skille mellom følgende: Pedofil legning og pedofile overgrep. Spørsmålet jeg mistenker trådstarter for å stille er ; Er det noe verre å ha en pedofil legning enn en homofil legning (eller for den saks skyld å ha en annen "annerledes" seksuell preferanseramme). Dersom vi ser bort i fra de etiske og juridiske sidene ved pedofile overgrep - og diskuterer pedofili sett som "legning" / seksuell preferanseramme. Så har vi muligheter for en fruktbar diskusjon. *Jeg må tenke litt på hvor jeg står i saken* 9350591[/snapback] Tråden har da helt fra starten handlet om pedofil legning. Selvfølgelig. Ellers hadde jeg jo skrevet overgrep. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg