Mad Esc Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Pedofili vs homofili Hva synes du? Mange mener pedofili er værre en homofili. Hvis du er en av dem må du forklare hvorfor du mener det. Etter min mening er pedofili mer normalt fordi man da liker det motsatte kjønn. Meningen med denne tråden er å diskutere rundt dette og få folks øyne opp for at pedofili ikke er værre en homofili. Håper ikke den blir slettet denne gangen... Endret 24. august 2007 av Mad Esc Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Men for faen da? Du har fått den sletta 2 ganger alt jo! Skjønn litt da Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Jeg lar meg ikke stoppe så lett! Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Mener du dette eller skriver du kun for å provosere? Jeg mener pedofili klart er mange ganger verre da dette er snakk om personer som oftest ikke er klare for seksuelle handlinger og i hvert fall ikke med en person som er langt eldre. Det skjer også ofte under tvang som gjør det enda verre og fører til at mange ikke kan leve et normalt liv,men går rundt i frykt for at noe lignende skal skje igjen. Homofili kan ikke sammenlignes da det her er snakk om to personer som er glade i hverandre og ikke bryter noen lovbrudd ved det de gjør. Skjønner ikke hvorfor folk har så sterke meninger mot homofile,hvorfor bry seg om det de driver med? For å få det til å virke som det er noe å diskutere her,hvilket grunnlag har du for å si at pedofili ikke er verre enn homofili? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Som jeg skulle til og skrive: Homofili skader ingen. Pedofili er blant annet seksuelle overgrep mot barn. Forstår du tegninga? Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Når ble pedofili det samme som å tvinge en mindreårig til å ha sex med deg? Lenke til kommentar
knutby Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Hva faen har de to til felles? Pedofili er da ingen sexuell legning! Bortkastet tråd. orker ikke rapportere da noen andre sikkert har gjort det. Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Selvfølgelig er det det!! Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Når ble pedofili det samme som å tvinge en mindreårig til å ha sex med deg? 9350412[/snapback] Det er ofte det. Og uansett om barnet (Som er riktig ord på det) kanskje ikke har noe i mot det akkurat da er det fortsatt feil da de ofte ikke tenker lenger i øyeblikket. Regner også med at denne blir slettet ganske snart. Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Pedofili vs homofiliHva synes du? Mange mener pedofili er værre en homofili. Hvis du er en av dem må du forklare hvorfor du mener det. Etter min mening er pedofili mer normalt fordi man da liker det motsatte kjønn. Meningen med denne tråden er å diskutere rundt dette og få folks øyne opp for at pedofili ikke er værre en homofili. Håper ikke den blir slettet denne gangen... 9350352[/snapback] pedofili er reint missbruk, mens homofili handler om kjærlighet. idiotisk tråd Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Når ble pedofili det samme som å tvinge en mindreårig til å ha sex med deg? 9350412[/snapback] Det er ofte det. Og uansett om barnet (Som er riktig ord på det) kanskje ikke har noe i mot det akkurat da er det fortsatt feil da de ofte ikke tenker lenger i øyeblikket. Regner også med at denne blir slettet ganske snart. 9350459[/snapback] Det er det ikke. Pedofili er seksuell tiltrekkning av et barn av det motsatte kjønn. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Hva faen har de to til felles? Pedofili er da ingen sexuell legning! 9350421[/snapback] Selvsagt er det en seksuell legning, nå må du slutte å finne opp informasjon. Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Pedofili vs homofiliHva synes du? Mange mener pedofili er værre en homofili. Hvis du er en av dem må du forklare hvorfor du mener det. Etter min mening er pedofili mer normalt fordi man da liker det motsatte kjønn. Meningen med denne tråden er å diskutere rundt dette og få folks øyne opp for at pedofili ikke er værre en homofili. Håper ikke den blir slettet denne gangen... 9350352[/snapback] pedofili er reint missbruk, mens homofili handler om kjærlighet. idiotisk tråd 9350469[/snapback] Det er det dummeste jeg har hørt. Begge handler om kjærlighet. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Nå har du gått rett på snørra . Tror ikke det nytter å forklare dette her. Du er så ignorant uansett. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Pedofili inkluderer jo begge kjønn. Vet ikke om det også inngår i homofili hvis man jakter på smågutter, som f.eks Sotramannen. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Nå har du gått rett på snørra . Tror ikke det nytter å forklare dette her. Du er så ignorant uansett. 9350505[/snapback] Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Tidenes mest idiotiske sammenligning. Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Nå har du gått rett på snørra . Tror ikke det nytter å forklare dette her. Du er så ignorant uansett. 9350505[/snapback] Heh! Jeg er den som er ignorant ja, den var god. Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Pedofili inkluderer jo begge kjønn. Vet ikke om det også inngår i homofili hvis man jakter på smågutter, som f.eks Sotramannen. 9350506[/snapback] Nå skal jeg ikke si jeg er helt sikker, men jeg vil si at da er man begge deler. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Nei og nei. Reaksjonen jeg ventet på gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg