Mr. Bojangles Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Skal til Amsterdam, og lurer på om dere kan anbefale noen gode butikker som selger felger og styling? Tenkte meg enten KEskin KT4, eller BBS RS - så slipper jeg frakt og moms osv. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 Igen som har vært i Amsterdam? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Altså, de fleste på vår alder drar vel ikke hovedsaklig til Amsterdam for å kjøpe felger. ;P Men on-topic har jeg ikke noe til deg, beklager. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 Altså, de fleste på vår alder drar vel ikke hovedsaklig til Amsterdam for å kjøpe felger. ;P Men on-topic har jeg ikke noe til deg, beklager. 9358460[/snapback] Drar ikke for felgene ... skal ... smake på litt kultur. Men tenkte å plukke med meg noen felger på veien. Lenke til kommentar
Kong_Tom Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Håper det er ok at jeg benytter denne tråden til å spørre om det er noen som vet om det er noen bra butikker for setetrekk og rattmuffer i Kualalumpur... :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå