Lexicon Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Heisann, jeg har sjekket på anandtech og hardocp etter ferske artikler om bærbare grafikkløsninger (tester osv), men har funnet lite. Ytelsesguiden her på forumet (sticky) har vært til litt hjelp, men mange av disse kortene som er på ytelsestoppen er uvanlig å finne, eller dvs det er få bærbare som har de kortene, med unntak av f.eks Dell. Spør på vegne av kamerat som skal til oppkjøp av bærbar som har et av de bedre grafikkløsningene. PC'en skal bl.a. brukes til spilling. Hva er det som anbefales av grafikkontrollere (ikke selve PC'en)? Har sett noen maskiner med 8600M og det ser ut som at denne ligger ganske høyt, ytelsesmessig, kan det stemme? Lenke til kommentar
martinbru Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Det råeste er vell 2 stk 7950gtx i sli men da skal du ha good råd. Til spilling skal et 8600 være greit nok, har et selv på min bærbare. Er litt vanskelig og finne drivere til det får øyeblikket, men og overclocke et 8600 vil du få et på samme nivå som 7900gs som er et veldig bra ressultat! u clocket vil du kansje få noen fps mindre, men et 8600m skal nok kunne spille age of conan f.eks, Endret 25. august 2007 av martinbru Lenke til kommentar
Lexicon Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 Det råeste er vell 2 stk 7950gtx i sli men da skal du ha good råd.Til spilling skal et 8600 være greit nok, har et selv på min bærbare. Er litt vanskelig og finne drivere til det får øyeblikket, men og overclocke et 8600 vil du få et på samme nivå som 7900gs som er et veldig bra ressultat! u clocket vil du kansje få noen fps mindre, men et 8600m skal nok kunne spille age of conan f.eks, 9357411[/snapback] Aha, takker for svar. Han har planer om å spille Age of Conan faktisk. SLI-PCer blir vel dyrt ja, og det er heller få som har slike løsninger. Ser at det har kommet/kommer et 8700GT for bærbare. Er denne kraftigere? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 8700GT er kraftigere ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå