Gå til innhold

Hollywood Mogul 3

Hamsterino

Anbefalte innlegg

Dette er tredje gangen jeg lager denne tråden, diskusjon slår seg vrang. :p

Så, jeg siterer det jeg skrev i Filmprat v2.0:

Jeg har begynt å spille et spill som heter Hollywood Mogul 3, der man skal være en Executive Producer, finne ut hvordan filmer skal være og overvåke hele prosessen osv. Det er skikkelig moro. Jeg laget en film basert på Hitman-serien, og jeg tjente inn 1 milliard dollar.  :D

9344308[/snapback]

Her er linken til demoen, som er en fullversjon av spillet som man kan prøve i 8 dager. Hvis ikke linken funker så prøv å høyreklikke og lagre som.

Jeg tenker hvis det er noe behov for det kan vi diskutere her i stedet for å spamme Filmpraten. :D

Jeg tjente 1,3 milliarder på 300. Time to make a sequel. :D

9345948[/snapback]

Hvordan er det det fungerer når du skal lage et manus? Er det ferdigskrevne manus eller må du skrive egne selv?

9346016[/snapback]

Det du gjør er å gå på knappen for nye prosjekter, velger "My Own Idea" i kategorien, også går du gjennom den tidlige utviklingen med å finne sjanger og tittel (husk på tittel så den ikke heter "My Own Idea" :) ), og ansetter en manusforfatter og fortsetter som med alle andre filmer. Skrivingen av manus til de prosjektene tar mye lenger tid enn andre der man har manus eller idé fra før av, vanligvis 15 måneder for meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har spilt begge, og begge er bra på forskjellige måter. Man starter i nåtid.

The Movies er morsommere, og kan kanskje få en til å spille litt lenger, mens Hollywood Mogul er bare organisering og liknende, og mer av den typen spill som man blir hektet på i korte tidsrom. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...