DemoniZer Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Åååh! Endelig eier jeg min egen leilighet! Så utrolig behagelig det skal bli.. Lenke til kommentar
Haandtverkern Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 2 uker til også sitter kaffelukta i veggen eller? Grattis med bolig. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 Pics please! 9350025[/snapback] Jeg må få tatt noen når jeg overtar og får flyttet meg inn Har bare shiit-møbler nå.. men skal slå meg løs på IKEA for 50,000 eller noe.. får se hvor mye jeg gidder å bruke 2 uker til også sitter kaffelukta i veggen eller? Grattis med bolig. 9350044[/snapback] Jeg overtar den ikke før 21/09 etter avtalen, skriver kontrakten til Onsdag, kanskje jeg får den før Gi meg 1 eller 2 dager, så har du kaffeduft i hele leiligheten Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 http://leilighet.bigbig.com Laget counter Lenke til kommentar
værdama Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Tøft! noen planer om hvordan du skal innrede? prøv og få slengt opp noen bilder her på forumet da! så vi andre kan beundre din leilighet Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 Tøft! noen planer om hvordan du skal innrede? prøv og få slengt opp noen bilder her på forumet da! så vi andre kan beundre din leilighet 9466611[/snapback] Jeg har planer, men ikke penger Foreløpig blir det bare masse kaos.. for ingen møbler passer osv.. Litt om planene.. Lys leilighet, med små mørke preg. små bilder + tykk ramme <3 Metall-ish persienner, skinnsofa og glassbord. Planter, LCD-TV, prosjektor og lerret, verksted i boden (for PC-er) osv.. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 å heldig gris! Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Oi.. har helt glemt å oppdatere her.. Har tenkt på en orientalsk/asiatisk/japansk stil over det hele.. men pengene er dessverre ikke tilstrekkelig enda. Har sovet i leiligheten i 2 dager nå.. stortrives.. har litt problemer med et bord og slikt.. blir bilder så snart jeg finner meg et kamera og er ferdig med ryddingen. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Har du noen bilder av leiligheten nå, L? Har enda ikke sett bilder av den.. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Har du noen bilder av leiligheten nå, L? Har enda ikke sett bilder av den.. Jeg har bilder.. De som vil ha, legg meg til på [email protected] Jeg har rett og slett ikke vært aktiv på forumet på veldig lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå