Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvordan er lovligheten av å "ta en Canon"? Har det noensinne vært rettsaker på dette?
Kan vel sammenlignes med ulovlig prissamarbeid, bare at det her er importøren som presser butikkene (kanskje på vegne av en stor kunde?) og ikke butikkene som avtaler med hverandre.

Det går uansett ikke i forbrukernes favør (og ikke for de butikkene som ønsker å gjøre seg bemerket med spesielt gode priser heller).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan vel sammenlignes med ulovlig prissamarbeid, bare at det her er importøren som presser butikkene (kanskje på vegne av en stor kunde?) og ikke butikkene som avtaler med hverandre.

Det går uansett ikke i forbrukernes favør (og ikke for de butikkene som ønsker å gjøre seg bemerket med spesielt gode priser heller).

9405166[/snapback]

Det blir jo spennende til syvende og sist og se hva Eos 40D blir solgt for her i Norge. Nikon har jo gått ut med en ganske agressiv pris på D300 synes nå jeg. Forskjellen virker å være liten i Norge, mens forskjellen er større i f.eks. USA (etter hva jeg har lest om priser). Samtidig avgjør jo også tilgjengeligheten av kameraer hva folk velger.

Lenke til kommentar
Kan ikke se at noen har linket til galleriet til dpreview som er "litt" mer seriøse testbilder, riktignok fra en betautgave. Syntes 1600 iso var imponerende: http://www.dpreview.com/gallery/canoneos40d_preview/

9416235[/snapback]

Dette så veldig bra ut!

Det er de gode støyegenskapene som ville være det aller mest viktige argumentet hvis (når?) jeg skal bytte hus. (I tillegg til pris da....)

Ble mektig imponert over 1600.

Jeg ble veldig imponert over Mark III, men ser ikke ut til at 40D er så langt unna.

Hadde vært artig å ha samme bilde (under like forhold) tatt med både Mark III og 40D for å sammenligne.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

En kompis av meg har 30D, og jeg har 40D. Da vi en dag var i studioet, sto en av studioblitzene (husker ikke merket, men kan finne det ut) på, og denne blitzet plutselig da kompisen min tok bilde på andre siden av rommet. Har 30D en slags trådløs sender som ikke 40D har? Han brukte ikke intern blitzen på kameraet sitt eller noe.

^_^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...