Pysj Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Creatives nye lille høyttaler er skreddersydd for Apples Shuffles-spiller. Les mer Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Morro. Hadde vært enda mer gøy å sett Apple lage en høyttaler som var skreddersydd til Creative Zen Stone. Dog jeg tviler det vil skje. EDIT: Leif Endret 24. august 2007 av CaZpeR Lenke til kommentar
tobb93 Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Creatives nye lille høyttaler er skreddersydd for Apples Shuffles-spiller. Les mer 9349963[/snapback] Enig med CaZpeR, ville vært kult om de gjorde det samme selv om jeg tviler... Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Enig med CaZpeR, ville vært kult om de gjorde det samme selv om jeg tviler... 9353047[/snapback] Hadde iallefall blitt en veldig pluss i margen til Apple fra min sin side. Akkurat slik som Creative fikk av meg for dette. Tror dere dette kan være et PR-stunt fra Creative sin side? Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Vett ikke det med PR-stunt. Creative får nok litt pluss av mange for det der. Men iPod Shuffle er jo et populert produkt som mange har. Og derfor får jo Creative et stort marked å selge denne høyttaleren til. Det sier seg jo selv. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 creative har vell sett at det er såpass mange som har denne og derfor tjene penger på akurat det. De som har sjønt det kjøper ikke apple crap uansett... Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Creative har et såpass solid fotfeste i MP3-spillermarkedet, og de vet nok veldig godt hvor de står hen selv. Sier seg selv at de ikke hadde gjort dette om de hadde vært på randen til å dette ut i MP3-spillermarkedet. Da blir det jo en ren falittærklæring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg