oerhört Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Spore er så fullt av liv, glede og talent at det får det meste til å blekne. Les mer Lenke til kommentar
Happytreeangi Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Jeg har gledet meg til dette lenge, helt siden jeg så filmen med skaperen som viste hele prosessen fra celle til verdensrommet, men jeg ser at de har forandret det litt så det ser mere..."koselig" ut kan man si, men jeg så bare store forskjeller på celle statiet og kreasjons statiet, syns fremdeles det ser sinnsykt morro ut! Endret 24. august 2007 av Happytreeangi Lenke til kommentar
Whitesp0t Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Så moro ut. Når kommer det ut? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Det eneste jeg er litt redd for, er at det skal gå for fort opp til sivilisasjons-delen. Det er å utvikle mine egne kryp som fascinerer meg med Spore, så jeg håper virkelig at det utgjør en betydelig del av spillet. Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Er veldig redd for at det blir kjedlig å bare fly rundt omkring i verdensrommet men håper på det beste Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Det MÅ jo ta så lang tid. Gleder meg så sykt. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Det eneste jeg er litt redd for, er at det skal gå for fort opp til sivilisasjons-delen. Det er å utvikle mine egne kryp som fascinerer meg med Spore, så jeg håper virkelig at det utgjør en betydelig del av spillet. 9350287[/snapback] Ja, dette slo meg også når jeg leste GameSpot sin sniktitt på spillet. Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Har hatt øynene på dette spillet lenge nå.. Skal uten tvil prøves, har troen på dette. EDIT: Trykkleif. Endret 24. august 2007 av Istapp Lenke til kommentar
TST Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Så moro ut. Når kommer det ut? 9350103[/snapback] Så var det dette med å lese artikkelen: "Ifølge Montgomery kommer spillet i butikkhyllene våren 2008" :-) Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Dette spillet blir nok offer for et ras av forhåndsbestillinger, vil jeg tro. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Håper det kommer til Steam. (Altså at Steam fikser utgiveravtale med Electronic Arts.) Lenke til kommentar
Stexil Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 gleder meg så sykt mye, det tar jo så lang tid men de vet vell hva de gjør,jaja får bare spille rise of an empire till det kommer da,men først må jo det komme Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 En kommentar: The sims i stoooooooor skala! Tenk over det da! Det er jo egentlig samme greia bare at du har mye mer kontroll, og at det ser sykt mye bedre ut! Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Gamespy's forhåndsomtale om Spore: http://pc.gamespy.com/pc/spore/814526p1.html "We were also told that getting your creatures to the point where they can explore space will take about eight hours, and once you get to space the amount of time you spend on the game can be nearly infinite." 8 timer for å komme frem til romherskerdelen høres litt lite ut på papiret, men vi får se hvordan det fungerer i praksis. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Spillet ser utrolig festlig ut Lenke til kommentar
spetter Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Gleden meg gansky mye til spillet kjem ut. Men, det er ingen hast, bare det ikke blir kanselert.. Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 er nok ikke store sjansen for at Spore blir kansellert. Allerede nå virker det som at ganske mange venter på at det skal komme, jeg er en av de. Kan bli veldig artig å forme sine egne underlige skapninger. Lenke til kommentar
Happytreeangi Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Ja som det står i artikkelen, så tror jeg at det kommer til å være vanskelig å få alle stadier til å være like gøy...kommer sikkert til å lage en ny "rase" hver dag hvis det ikke er lik underholdning i hele spillet Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Begynner å glede meg til å få muligheten til å utvikle artene sine. Blir artig å skulle få gjøre dette allerede før spillet kommer ut! Dette spillet er vel i grunn det jeg gleder meg mest til i løpet av 2008 Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 dette skulle jo egentlig bli en del av spillehøsten i år hvis jeg ikke tar så feil. DO WANT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg