Khaffner Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Jeg har følgende problemstilling: I Hybelen er det 2 pc'er, en stasjonær og en laptop. Den stasjonære får internett over Wlan fra naboen og den har ok dekning med et PCI-Wlan kort med ekstern antenne, ellers blir dekningen for dårlig. selve problemet er at Laptopen såvidt får Wlan-dekning i samme hybel, og derfor tenkte jeg å lage et lite nettverk mellom de 2 pc'ene over bluetooth. Bluetooth-nettverket skal dele internett og printer(som er tilkoblet den stasjonære). Jeg vil gjerne få en liten bruksanvisning til hvordan jeg kan sette opp dette. Et par punkter som kanskje er avgjørende for: -den stasjonære kjører XP pro -laptopen kjører Vista home Premium Wlan-dekningen er svært dårlig fordi det er et sikringskap mellom routeren til naboen og den stasjonære pc'en. Det ødelegger signalet en god del. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Jakob K Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 «Slik installerer og konfigurer du Bluetooth-enheter i Windows XP» (Kan sikkert overføres til Vista også) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå