Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Ikke alle, men mange av hovedmennene. Lead Designer, Martin Hollis, som var den første som forsvant, gikk over til en job i Nintendo. Og noen jobber ennå i Rare. Men husk, størrelsen på et utviklerteam har jo blitt mangedoblet siden 007 ble laget... Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Tror att Ubisoft dropper dette både til 360 og PC pga der er det utrolig mange konkurenter som får Haze til å se ut som ett middelmådig spill for etter hva jeg har sett vill jeg ikke kalle det noe annet Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Tror att Ubisoft dropper dette både til 360 og PC pga der er det utrolig mange konkurenter som får Haze til å se ut som ett middelmådig spill for etter hva jeg har sett vill jeg ikke kalle det noe annet 9409169[/snapback] Vel, det er vel ingen tvil om at når WoW tok av kommersielt ble det en stor oppsving i hele MMORPG-markedet. Det er vel på samme måte positivt med godt utvalg for en FPS-spiller. Personlig tror jeg ikke det blir middelmådig i det hele tatt, og det er nok den eneste FPSen jeg ville kjøpt dette året uansett, sånn bortsett fra Bioshock. Endret 2. september 2007 av Geofrank Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Eg for min del liker konseptet spillet har, det gjenstår bare å se kor gjennomført dette her blir. Men det er eit spill eg følger med på Håper det blir bra! Er vel også utviklet med PS3 i tankene, så om dette ender opp som lysbildeshow står eg igjen som noen forundret. Endret 2. september 2007 av Mala Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 så vidt jeg har forstått er det spesielt utvikla for ps3 å skulle blir porta over til xbox og pc.. å jeg tror det blir det beste fpset på ps3 iår ihvertfall og jeg liker konseptet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå