Gå til innhold

Haze x360 kansellert!

_KroSjefen_

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-NIoHlfL

Ikke alle, men mange av hovedmennene. Lead Designer, Martin Hollis, som var den første som forsvant, gikk over til en job i Nintendo. Og noen jobber ennå i Rare.

Men husk, størrelsen på et utviklerteam har jo blitt mangedoblet siden 007 ble laget...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror att Ubisoft dropper dette både til 360 og PC pga der er det utrolig mange konkurenter som får Haze til å se ut som ett middelmådig spill for etter hva jeg har sett vill jeg ikke kalle det noe annet

9409169[/snapback]

Vel, det er vel ingen tvil om at når WoW tok av kommersielt ble det en stor oppsving i hele MMORPG-markedet. Det er vel på samme måte positivt med godt utvalg for en FPS-spiller.

Personlig tror jeg ikke det blir middelmådig i det hele tatt, og det er nok den eneste FPSen jeg ville kjøpt dette året uansett, sånn bortsett fra Bioshock.

Endret av Geofrank
Lenke til kommentar

Eg for min del liker konseptet spillet har, det gjenstår bare å se kor gjennomført dette her blir. Men det er eit spill eg følger med på :) Håper det blir bra! Er vel også utviklet med PS3 i tankene, så om dette ender opp som lysbildeshow står eg igjen som noen forundret.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...