Maroder_S Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Hei, jeg eksperimenter med tanken om å ha PC-en i et annet rom enn skjerm/tastatur, pga. av støynivået. Egentlig er det kjæresten min som eksperimenterer med denne tanken, fordi PC-en min bråker nesten ingenting, den har vannkjøling, harddisker i silent-drev m.m., men etter at vi flyttet til et stille leilighet i et rolig strøk har hun blitt så fisefin, så nå får ikke PC-en stå på om natta! ARG! Og som en god, ikkevoldelig kjæreste, er jeg nødt til å forhandle fram et kompromiss...ja, ok. Men det er lett å skaffe forlengere til skjerm/USB, og da er det eneste jeg mangler kabelen mellom Audigyen og EXT-enheten. Den ser ut til å være ca. 45-pins i 3 etg. minner litt om en skriverkabel. Noen som vet hvor jeg kan finne den slags?!?? Jeg trenger vel om lag 5 meter. Må ha både hann/hunn-kontakt. Lenke til kommentar
WebWarrior Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Hei, jeg eksperimenter med tanken om å ha PC-en i et annet rom enn skjerm/tastatur, pga. av støynivået. Egentlig er det kjæresten min som eksperimenterer med denne tanken, fordi PC-en min bråker nesten ingenting, den har vannkjøling, harddisker i silent-drev m.m., men etter at vi flyttet til et stille leilighet i et rolig strøk har hun blitt så fisefin, så nå får ikke PC-en stå på om natta! ARG! Og som en god, ikkevoldelig kjæreste, er jeg nødt til å forhandle fram et kompromiss...ja, ok. Men det er lett å skaffe forlengere til skjerm/USB, og da er det eneste jeg mangler kabelen mellom Audigyen og EXT-enheten. Den ser ut til å være ca. 45-pins i 3 etg. minner litt om en skriverkabel. Noen som vet hvor jeg kan finne den slags?!?? Jeg trenger vel om lag 5 meter. Må ha både hann/hunn-kontakt. Hehe, women. All alike! http://no.europe.creative.com/estore/categ...ory.asp?cate=14 Stod ikke noen lengde der, men det kan være en idè å skrive med dem og høre... No harm, no foul, eh?! Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Lurer på det samme jeg også. Sendte mail til gutta på creativestore, så vi får håpe de svarer raskt da! Lenke til kommentar
Maroder_S Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2003 De har allerede svart til meg, men de skjønte ikke hva jeg mente med ext-enheten... men kabelen var visstnok fem meter lang... Får se hva de svarer på nytt.... Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 5 meter er litt kort da... Trenger minst 8 tror jeg edit: ved nærmere regning viste det seg at jeg trengte 10 meter faktisk... :o Lenke til kommentar
WebWarrior Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 5 meter er litt kort da... Trenger minst 8 tror jeg edit: ved nærmere regning viste det seg at jeg trengte 10 meter faktisk... :o Ta 55 du. Så er du sikker Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 hmmm, fikk som svar fra dem at en slik kabel ikke eksisterer... Tja, får prøve forumet på soundblaster.com før jeg gir meg.. Lenke til kommentar
Maroder_S Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 Ja, de hadde visst ikke. Irriterende. Jeg er nødt til å få maskinen min LYDLØS! Nå er gode råd dyre! Jeg tenker en ny Eheim-pumpe pakket inni et eller annet, med liten vanntank og et par nye barracudaer inni silentdrev vil bli ganske stille ... Men...arg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå