Gjest Guest Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 I det siste har jeg svettet utrolig mye under armene. T-skjortene blir helt våte i armhuleområdet, og jeg har prøvd diverse deodoranter for å fikse det. Hvordan kan jeg forbli tørr? Ser at det er når sola kommer det gir inn for fullt, men ser ingen andre som blir det. Jeg vet at noen gjør det, selvfølgelig, men hvordan forhindre? Hvilke deodoranter er aller best innen det å forholde seg tørr? Gutt 15 Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Det er veldig kjipt Prøvd Aluminium-Klorid ? Jeg bruker vanlig deo, uten lukt, og den fungerer helt utmerket iallefall Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Hva heter den du bruker da? Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Og hvor mye bruker du? Spray på en GOD del Lenke til kommentar
Reached Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Kanskje det er naturlig at du svetter mye nå som det er så varmt? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Stikk på apoteket og kjøp aluminium-klorid. Den står sammen med de andre deoene de selger. alu-klo er derimot _heftige_ saker. Påføres 2 ganger i uka og du slutter fullstendig å svette under armene. Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 I denne tråden står det en del brukererfaringer med forskjellige midler mot ditt problem. OBS OBS! Samtlige produkter har bieffekter - og det bør tas forhåndsregler før man tar dem i bruk ! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...7761&hl=+svette Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Skal kjøpes! Kan man ta på deodorant etter man har vasket av Aluminium-Kloriden med såpe dagen etter? Lenke til kommentar
lupah Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Skal kjøpes! Kan man ta på deodorant etter man har vasket av Aluminium-Kloriden med såpe dagen etter? 9353116[/snapback] Ja Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 bare ikke fyr på med axe spray... det lukter så sinnsykt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå