Gå til innhold

Nokia er på vei ned.

Anbefalte innlegg

Dette er skrevet om 6100:

Vi synes nok at dette er en vel stiv pris, tatt i betraktning at det dreier seg om en telefon uten Bluetooth. Nokia har heller ikke imponert med sin kvalitetskontroll, og frem til de har bevist at de kan lage telefoner som er tilnærmet feilfrie skal det mye til før vi blar opp drøyt fire tusen kroner for en Nokia.

Og dere som ikke har lest det, kan lese dette

Tror Nokia kommer til å ramle lengre og lengre ned på markedet. De lager ikke kvalitet lenger. Istedenfor pumper de ut "ekstrautstyr" på mobilene sine, som kaloriteller og lommelykt?!?! Jeg ser på dette som unødvendig av Nokia å bruke som "nødutgang".

De vet vel at slaget er tapt, og at firmaer som Sony Ericsson, Siemens og Samsung snart kommer til å ta over mobilmarkedet.

Ellers bør de skjerpe seg.

Jeg skjønner enda ikke hvorfor så mange kjøper Nokia.. nå blir dere jo direkte advart av diverse nettsteder mot Nokia.. de bryter lover og holder ikke det de sier.

Nokia dør ut...

edit: og jeg nyter det ;)

Jeg har aldri hatt Nokia selv, og har heller ikke planlagt å ha det, og har ikke akkurat blitt mere ivrig for Nokia etter de siste statistikkene...

Nå for tiden pumper de jo ut nye modeller annenhver uke, men nesten det eneste de gjør forskjell med på modellene, er designet... jeg blir rett og slett oppgitt over Nokia's "prøve-men-feile-likevel"...

Jeg holder meg til Siemens..!

Jeg vet/tror at en lignende post har blitt postet, men jeg måtte bare si ifra 8)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal dere prøve å finne et bilde av et Crucial 128 MB MMC på to minutter?

Sett igang, jeg tar tiden. Vær glad for at jeg giddet å gi dere slike flotte bilder, og ikke bli så opphengt i detaljene.

Tok meg 1 og et halvt minutt, det er et 64MB MMC kort, men "ikke bli så opphengt i detaljene"

mmc64.gif

Lenke til kommentar

Irriterer megat det bor folk i dette land som hører på folk som C.I.Hagen, men det er jo ikke pointet med denne diskusjonen!

Nokia må skjerpe seg grasalt om de skal kunne beholde markedsandelene sine! Tror at Samsung, SE og Siemens er de store vinnerne for øyeblikket! :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...