hill42 Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Kan noen gi råd om dette? Etter å ha koblet kamera til PC så trykker jeg på Import nede til venstre i Lightroom. Deretter på EOS 5D i den nye dialogboksen, og får da meldingen: "No photos were found to import" til tross for at det er bilder i kameraet. Hva gjør jeg feil? Lenke til kommentar
ahaf Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Kan noen gi råd om dette?Etter å ha koblet kamera til PC så trykker jeg på Import nede til venstre i Lightroom. Deretter på EOS 5D i den nye dialogboksen, og får da meldingen: "No photos were found to import" til tross for at det er bilder i kameraet. Hva gjør jeg feil? 9349123[/snapback] Du er offer for en Canon "feature". Av en merkelig grunn er ikke RAW filene synlig når du gjør på denne måten. Du kan prøve å sette kamera i en annen kommunikasjons type (f.eks. PTP), bruke kortleser eller innstallere Canons Zoombrowser og importere med denne. Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Kan noen gi råd om dette?Etter å ha koblet kamera til PC så trykker jeg på Import nede til venstre i Lightroom. Deretter på EOS 5D i den nye dialogboksen, og får da meldingen: "No photos were found to import" til tross for at det er bilder i kameraet. Hva gjør jeg feil? 9349123[/snapback] Kan ikke gi deg noe svar, men de gangene jeg har koplet mitt 5D mot PC har jeg også hatt problemer med å importere bilder. Jeg bruker bare minnekortleser - da kan du enkelt importere til Lightroom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå