Car0linee Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Jeg ber til MENNESKE om at MENNESKET skal bestemme. Men da må det være fornuftig og handle om menneske og dets frihet fra religion og piss preken VI har makt. OM ikke Gud er UNIVERSET Så er ikke jeg BARN AV GUD! Da er jeg ateist, og da en ateist så sterk i benektelse at det ikke er mulig og få en sterkere overbevisning om ateisme! DA BER JEG TIL HIMMELNISSEN OM AT JEG SKAL VÆRE DEN ENESTE SOM BRENNER I HELVETES ILD TIL EVIG TID I EVIG PINE! Be så skal du få! Universet sa; BLI LYS VERDENS LYS: SOLEN SA; JEG OG FAR ER ET! LUCIFFER SIER; Jeg ble kastet ut av himmelen, men; MIN FAR SA BLI LYS! HERREN ALLHÆRS GUD SIER; SKRIV I GJESTE BOKA! AMEN Jeg vil bli en rockestjerne! Herren Allhærs Gud; Mitt åsyn lyser over ISRAEL, for jeg vil gi JACOB fred! Luciffer er sønn av Jacob! http://www.antikrist.name/turbonello.html Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 å da sa JESUS, DEN ALMEKTIGE HÆSHER reis deg mine barn for lyset bleSOlen Har du røyka for mange sokker kanskje? Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Legenden om mannen som mistet fatningen fullstendig. Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Men seriøst, hvilken sykdom har du? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Poster du noensinne i edru tilstand? Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Skjønte jeg ingenting av Du har tydeligvis fritidsproblemer, og er hel fucka i huet. Glad jeg ikke er deg Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 gud = samlede verdier (moralsk sett) i et samfunn. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Jævla taper ass. Daniel Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Noen mods som gidder å slette denna tråden? Religiøse diskusjoner kan vi vel ta i religion, filosofi og livssyns-delen av forumet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg