Gå til innhold

Her er Logitechs nyheter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Har egentlig aldri hørt om den knappen før, men jeg ser at den kan være ganske så genial en gang i blant. Mulig det går ann å programmere en slik funksjon inn i min Razer Copperhead med de rette programmene. *Håpe*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Det spørs om du klarer å deaktivere en keyboard knapp med en musknapp hehe :p

Men da må logitech bare få fingern ut og lage en norsk utgave. Noen som veit mailadressen til logitech så vi kan begynne å spamme?

9379110[/snapback]

Det er vel ikke verre enn å gå inn på Logitech.com og lete litt, så har du en mailadresse. ;) Mulig jeg blir med i spamme-gjengen.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg kan bare si en ting til dere som vurderer MX Air.. Dette er en vanvittig god mus å bruke til mediasenteret når man enten surfer på storskjerm, spiller spill fra sofakroken eller bare bruker den som en vanlig mus på pulten..

Grunnen til at JEG kjøpte den var at jeg trengte den i spillet -World in conflict-. Er ganske spesiellt å sitte der og vippe rundt på musa for å bevege seg rundt om på kartet mens man kjemper i kjent RA stil. Men om det er verdt prisen? Tja, det er jeg litt skeptisk til... Men dum som jeg er slo jeg til med en gang jeg fikk prøvd den :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...