DarkAvatar Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 For meg ser det ut som deaktiver windows knappen fortsatt er der, bare at den har byttet litt fasong. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Da mangler bare "analog" volumkontroll så hadde jeg kjøpt det om det kom i norsk utgave da. Lenke til kommentar
Debate Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 For meg ser det ut som deaktiver windows knappen fortsatt er der, bare at den har byttet litt fasong. 9358340[/snapback] Så den bare ikke med en gang takk for den Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Har egentlig aldri hørt om den knappen før, men jeg ser at den kan være ganske så genial en gang i blant. Mulig det går ann å programmere en slik funksjon inn i min Razer Copperhead med de rette programmene. *Håpe* Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Det spørs om du klarer å deaktivere en keyboard knapp med en musknapp hehe Men da må logitech bare få fingern ut og lage en norsk utgave. Noen som veit mailadressen til logitech så vi kan begynne å spamme? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Det spørs om du klarer å deaktivere en keyboard knapp med en musknapp hehe Men da må logitech bare få fingern ut og lage en norsk utgave. Noen som veit mailadressen til logitech så vi kan begynne å spamme? 9379110[/snapback] Det er vel ikke verre enn å gå inn på Logitech.com og lete litt, så har du en mailadresse. Mulig jeg blir med i spamme-gjengen. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Jeg har lett men finner bare telefonnummer til dem, eller snail mail addresser. Sneaky monkeys! Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Noen som har hørt noen rykter om når det nye G15 tastaturet vil være å finne i butikken? Har dessverre klart å ta knekken på det gamle jeg hadde og gidder ikke å kjøpe et nytt av den gamle utgaven hvis det nye ikke er så langt unna Lenke til kommentar
Pep Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg leter også etter ett svar på det. Noen som vet? Og ja norsk layout plzplz. Lenke til kommentar
RatKing Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg leter også etter ett svar på det. Noen som vet? Og ja norsk layout plzplz. Jeg har snakket med Logitech Support og de sier dessverre at det ikke kommer med norsk layout. -=RatKing=- Lenke til kommentar
branick Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg kan bare si en ting til dere som vurderer MX Air.. Dette er en vanvittig god mus å bruke til mediasenteret når man enten surfer på storskjerm, spiller spill fra sofakroken eller bare bruker den som en vanlig mus på pulten.. Grunnen til at JEG kjøpte den var at jeg trengte den i spillet -World in conflict-. Er ganske spesiellt å sitte der og vippe rundt på musa for å bevege seg rundt om på kartet mens man kjemper i kjent RA stil. Men om det er verdt prisen? Tja, det er jeg litt skeptisk til... Men dum som jeg er slo jeg til med en gang jeg fikk prøvd den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå