boundishh Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 jeg har bare kjøpt større sylinder og stempel og det som hører med (45 mm)(org 41mm) std forgasser på fz'en samme med potta. er det noen her som har noen tips? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Lettere vekter i variatoren, så akselererer den fortere. Får kjøpt trimpotte på og større gasser på MC-Deler tror jeg? Fikk iallefall tak i et rått kit der før i tida. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 jeg regner med at variatoren sitter bak kardang dekselet Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Snu clutchen så girer den senere. Bytt til 16mm gasser Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Snu clutchen så girer den senere. Bytt til 16mm gasser 9349612[/snapback] hvor er og hvilken vei skal jeg snu clutchen Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Bak dekselet ved der kicken sitter. Variatoren er rund og fylt med vekter, ikke slipp den ned når du har fjerna bolten som går gjennom den. Clutchen sitter bak der igjen. En ting; om du ikke har prøvd det her før burde du kanskje lese litt om saken før du setter i gang. Det er ikke bare å skru løs en plipp og en plong, selv om det er en rimelig enkel prosedyre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå