Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

kjøpe 307sw 1,6hdi

are74

Anbefalte innlegg

Lurer på å kjøpe meg peugot307sw 1,6hdi(2005mod) Har hørt mange dårlige rykter/myter om peugot! så jeg er litt skeptisk. Lurer på om noen kan anbefale meg eventuelt ikke anbefale meg å kjøpe denne modellen? så hadde jeg kansje blitt litt klokere...

Endret av are74
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hakka møkk selges mer enn noen gang faktisk....

menneskebæsj

og det er golfbanene som kjøper det....

trodde dere visste det jeg!

hehe...

Ellers er vel 307sw en fin bil?! spes med dieselen da... en såkalt direkte golf konkurrent... sikkert litt bedre fjæring.. litt mer følelse og identitet i den. Velg "riktig" farge, og ta godt vare på den :)

en liten chip kanskje?

Lenke til kommentar

Har hatt denne bilen i to uker som leiebil via jobben.

Fikk et veldig godt førsteinntrykk av bilen, den virket veldig solid og kompakt.

Satt aldri bak i bilen men forran var det bra med plass og motoren virket bra(diesel)

Men dette var bare over 2 uker og bilen var splitter ny så kan ikke gi noen ordentlig anbefaling men førsteinntrykket var veldig bra, vi prata faktisk på det på jobben at alle blei postivt overrasket over bilen.

Lenke til kommentar

Har ikke sett mange 307`er enda, men et par stk. Virker som ok biler og det har ikke vært noen store feil.

Har vært borti et par 1,6 hdi med brent ledningsnett til noen dieseltrykk-følere, men da satt motorene i citroen et eller annet. Garanti uansett.

Gamle slagord som viftereima rundt hjørnet og ferdig rusta fra fabrikk er utgått.. peugeot har kommet seg bra og jeg tror ikke det skal være noe dumt kjøp. De virker solide og kompakte. Service vennlige. Sete og sittekomfor har alltid vært på topp på peugeot så kan vel nesten garantere deg at du vil sitte godt i bilen :thumbup:

Etter et par år tror jeg du har vensentlige laverer verksted utgifter enn du ville hatt på en vw Golf med samme specs.

Lenke til kommentar

307 sw er da en flerbruksbil? Kan ikke sammenlignes direkte med Golf der mener jeg, kanskje med den nye Variant i så tilfelle...

Vi har hatt en sw noen år, som er solgt. Likte veldig godt bilen, spørs hvilken årsmodell du velger, den med facelift eller "gamle". Syns ikke kvalitetsfølelsen var så god (gamle), men tviler ikke på kvaliteten på bilen generellt, selv om det har vært to garantireparasjoner; lekkasje fra glasstak og lekkasje fra radiator.

Ellers vil du bli svært glad i glasstaket som kommer som standard, blir mye lysere innvendig og gardinen er elektrisk.

Følelsen av å kjøre bilen er som å kjøre en vanlig personbil, ikke noe varebilfølelse i det hele tatt. Sittekomforten er svært god syns jeg.

Ellers er bilen praktisk som alle flerbruksbiler, med 3 uavhengige seter bak som du kan ta ut eller sette hvor du måtte ønske. Baksetene kan justeres frem og tilbake individuelt og det samme med ryggvinkelen. Skal du frakte flere kan en kjøpe 2 ekstra seter til å ha i bagasjerommet, men dette må være små personer.

Håper det hjelper :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...