Olanru Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Hei! Har kikka litt rundt her og fått inspirasjon til min første worklogg. Dette er da min offiselle første worklogg så dere får eventuelt rette opp underveis:) Prosjektets navn blir Servertower Remade. Har enkelt å greit et servetower som skal fikses opp litt, grunnet plassmangel i min stasjonere maskin så har jeg da skaffet et gammelt servertårn. Servertårnet i seg selv er vel noen år gammelt og trenger en oppkvikker. Plan: Skjære et 120mm viftehull i sidedøra for bedre lufting. Gå til anskaffelse av en 5,25" til 3,5" drevramme for diskene mine. Eventuelt lakkering senere. Skaffe hjul til kabinettet slik at det blir "lettere" å frakte rundt:) Det var det. Bilder kommer i ettermiddag:) Oppdatert: Skaffet kabinetthjulene. Viftegrillene skaffes idag. Desverre ble det ingen bilder av kuttingen pga dårlig tid:/ Men bilder av resultatet kommer idag. Endret 27. august 2007 av Skruff Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 og bildene kommer når tenkte du?! Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 han mente nok da, men han fikk sikkert ikke sjansen til å få gjort det... Er ikke alle som sitter med pc'en 24/7 vet du Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 Jeg jobber derfor! Er hjemme kl 5 og da er jeg wasted. så Oppdatering neste helg desverre Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Dette kan bli bra. Gjør skikkelig arbeid når du først er igang og ha en plan for hva som skal gjøres. Ville fått en moderator til å flyttet denne til rett katergori. Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Kort update: Har nå fått tak i 2 stykk 80mm Radtion griller fra Digitalimpuls:) Drar ned idag og handler litt Mulig jeg får tatt bilder med telefonen idag og får lagt dem ut! Så tenkjer eg at jeg skal gå til anskaffelse av en 5,25" til 3,5" diskrack til å ha ja, diskene mine i. Får se an økonomien. Endret 27. august 2007 av Skruff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå