Gå til innhold

Xbox 360 Elite i hus. Bilder og inntrykk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan er det med Arcade spill man har kjøpt om man bytter til en Elite?

Er det da mulig å få lastet ned disse igjen på ny maskin med samme gamertag?

9350950[/snapback]

 

Ja. Alt du har kjøpt er registert i din gamertag. Bare laste ned på nytt

9351042[/snapback]

 

Bra, da har jeg funnet fram 5stk spill

 

PES6

Fifa 07

Fear

Fight Night 3

Table Tennis

 

Ingen som spilles noe mer, så da får jeg vel ringe en EB i nærheten å høre om de har noen Elite inne

Lenke til kommentar

*danse på bordet*

 

Da var jeg og min bror lykkelige eiere av hver vår Xbox 360 Elite :w00t: Hentet 2stk på stovner senter. De hadde visstnok 1 igjen og har åpent til 2000. Aker Brygge og Byporten var utsolgt sa de på telefon.

 

Ikke værst rett og slett! Bioshock og ny box på en fredag er vel neppe noen dårlig kombo :whistle:

 

See you next year :tease:

 

 

 

*danse litt mer*

Lenke til kommentar

Fikk ett lite problem nå.. Kontrolleren..

Har kjøpt slik Quick Charge Kit og 2stk batterier.

Og dermed kastet jeg de gamle dekslene som sitter over vanlige batterier.. faen!

 

Får prøve seg på en spansk en da, si at 'glemte det når man tok ut batterier før jeg dro, men det er vel ikke så farlig? Bare ett plastikk deksel jo ;)

Lenke til kommentar
HVORDAN ER STØYEN ? Har noen fått testa med spill nå ?

 

Edit: Jeg ringte rundt og de er utsolgt overalt, samme med Bioshock

9351270[/snapback]

 

Har en EBGames 3 mil ifra meg, men den ligger i Sverige, rett over grensa!

De har uansett samme tilbudet.. 99 Svenske kroner = Enda billigere ;)

Får dra dit i morgen, men vil helst høre om støy fra noen som har hatt en launch konsoll og byttet til Elite..

Lenke til kommentar
hdmi/komponent er så minimal

9349974[/snapback]

 

Feil. Stor forskjell, værtfall på mitt TV. Med HDMI får jeg mye klarere bilde, kontraster og fargedybde.

9350078[/snapback]

 

Hehe. Minimal, minimal forskjell!

Er ikke unormalt i all glede over ny maskin å legge godvilje til for å se forskjeller :p

Lenke til kommentar
hdmi/komponent er så minimal

9349974[/snapback]

 

Feil. Stor forskjell, værtfall på mitt TV. Med HDMI får jeg mye klarere bilde, kontraster og fargedybde.

9350078[/snapback]

 

Hehe. Minimal, minimal forskjell!

Er ikke unormalt i all glede over ny maskin å legge godvilje til for å se forskjeller :p

9351563[/snapback]

 

Du glemte den her

Som sagt så kan jeg bare svare for mitt eget TV.

Kanskje ikke store forskjeller, men jeg legger merke til de. Fargene virker mere rene og det hele ser et hakk bedre ut.

Lenke til kommentar
HVORDAN ER STØYEN ? Har noen fått testa med spill nå ?

 

Edit: Jeg ringte rundt og de er utsolgt overalt, samme med Bioshock

9351270[/snapback]

Jeg er hos min bror nå, men skal gi en oppdatering så fort jeg har fått koblet opp boxen min hjemme. Er selv meget spent på om det er noen forskjell på støynivået.

 

Hadde egentlig bestemt meg for kun å kjøpe ny box hvis det kom en ny som var veldig støysvak, men dette tilbudet var for morro til at jeg kunne la det slippe unna. Min gamle Premium bråkte nemlig en hel del så blir meget spennende å se om det er noen merkbar forskjell. Uansett vanskelig å bli skuffet når man betaler 99kr pluss noen spill for denne saken. De godttok f.eks DOA4 uten å mukke og det spillet har jeg bare så vidt puttet inn i boxen min :!: Det fulgte med når jeg kjøpte første boxen min. Ellers var det ikke noe behov for esker eller annen innpakning heller. Bare rasket med meg boksen, kablene, strømforsyningen, headset og kontrolleren og vips så var det gjort.

 

Også spent på om forskjellen mellom komponent og hdmi er merkbar. Kjører 15meter kabel til projektoren min så har ett håp om at hdmi vil hjelpe til en god del her. Alt i alt så er det meste duket for en herlig kveld og helg. Selvsagt måtte det være kjempevær denne helgen, men ikke faen om jeg skal gjøre noe annet enn å spille nå :innocent:

 

Ganske morsomt egentlig. 3de maskinen jeg spontanshopper på de siste 4ukene :whistle:

Lenke til kommentar

Ok, da har jeg byttet inn min gamle premium + 5 spill. Betalte 99 kroner for Elite! Godt tilbud da det var 5 spill jeg ikke spilte alikevel.

 

Ikke så veldig kronglete, men litt.

 

Hos EB games kjøpte jeg den nye Elite for pris 3799. Tok den med hjem overførte brukerprofilene + de savegames jeg gadd fra gammel premium til minnekort, putta minnekort i i elite, og overførte alt til den.

 

Dro tilbake med til EB games og leverte inn den gamle premium + fem spill og fikk 3700 kroner i cash tilbake.

 

Alt som man har kjøpt tidligere registrert på ens brukerkonto/profil/gametag, så det gjelder bare å få overført det fra den gamle til den nye - gjennom gå via minnekort. I samme slengen kan man jo kopiere over savegames på samme vis. Men alt av demoer, ekstra pakker som er kjøpt, arcade titler som er kjøpt er registrert sentralt og kan lastes ned på nytt senere på den nye - hvilket jeg akter å gjøre.

 

Forskjellen komponent/HDMI? Vi får se når jeg får testet på projektoren senere i kveld. Dette varierer nok fra skjerm til skjerm, ikke bare størrelsen men sikkert også litt hva slag elektronikk de enkelte TV'n bruker for signalgangen fra input til det vises på skjermen.

 

Men for 99 kroner har jeg fått nyprodusert konsoll, sort og stilig, 120 gb hard disk, HDMI som enkler kabeltrekkingen 3000% her i huset, og ... hvis ikke det blir så mye bedre bilde er det likevel verdt 99 kroner. Men som sagt, skal rapportere tilbake om dette senere. Jeg veit noen har sett forskjell i alle fall.

 

En ting er sikkert - den nye bråkte MINDRE enn den gamle i alle fall. Jeg hadde jo begge på her hjemme en stund, og den som bråkte var den gamle og den sto jaggu lengst unna og, ca 2 meter unna meg og den andre ca 50 cm unna meg. Dette er uten disc spinnende inni da, så det er bare vifte støyen jeg har hørt til nå.

Lenke til kommentar
Men for 99 kroner har jeg fått nyprodusert konsoll, sort og stilig, 120 gb hard disk, HDMI som enkler kabeltrekkingen 3000% her i huset, og ... hvis ikke det blir så mye bedre bilde er det likevel verdt 99 kroner. Men som sagt, skal rapportere tilbake om dette senere. Jeg veit noen har sett forskjell i alle fall.

 

En ting er sikkert - den nye bråkte MINDRE enn den gamle i alle fall. Jeg hadde jo begge på her hjemme en stund, og den som bråkte var den gamle og den sto jaggu lengst unna og, ca 2 meter unna meg og den andre ca 50 cm unna meg. Dette er uten disc spinnende inni da, så det er bare vifte støyen jeg har hørt til nå.

9351639[/snapback]

Hehehe du tenkte helt likt som meg :)

 

Interessant å høre at den nye bråker mindre.. Kan nesten ikke vente med å få testet selv nå..

 

Jeg var forresten så giret at jeg ga blanke i det som var på den gamle harddisken min. Jeg ga jo fra meg flesteparten av spillene mine uansett, så savegamene mine kommer jeg ikke til å savne. Har kun kjøpt 2 arcade spill også og de kan tydeligvis lastes ned igjen. Måtte sitte en god time i kø for å komme meg til Stovner senter så orket ikke tanken på å ta en ekstra tur ut dit kun pga savegames til 2-3spill :cool: EB games forsikret meg forøvrig om at de ville slette alt som lå på disken og fjerne profilene mine før de solgte gamle boxen min.

Lenke til kommentar
Tibudet til EB Games varer til 31. oktober.

9351643[/snapback]

Ja, men den lille skriften tar forbehold om prisendringer..... Så hvis de finner ut at dette tilbudet ikke lønner seg så kan de vel kjappt sette opp prisen fra 99kr...

 

I følge de 3 eb games butikkene jeg snakket med idag så gikk Elite unna i en fei idag så er ikke lett å vite hva de gjør videre.. Jeg tok i hvert fall ikke sjansen på å vente, pluss at det passet som hånd i den berømte hansken at dette kom samtidig med Bioshock :w00t:

Lenke til kommentar

Dette høres jo helt glimrende ut. Bortsett fra at jeg ikke har 5 spill å bytte da :hmm:

 

Hva blir det i pris om jeg bare bytter inn konsollen?

 

Jeg har dobbelt opp av alt tilbehør på gamlekonsollen. Da jeg benyttet meg av "tabbeforsikringa" på elkjøp når boksa mi streika.

 

Er det bare vi memorycard du får overført savegame osv osv?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...