Gå til innhold

Xbox 360 Elite i hus. Bilder og inntrykk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
var innom ebgames og maste .....fikk et tilbud om bytte xbox premium og 4 spill og få xbox360 halo limited edition.....Hmmm.

 

What to do..noen som har råd å gi?? :w00t:

 

Eneste skiftet blir jo HDMI. Da Halo utgaven er 20GB den og... Samt. at den er ballstygg :p Hadde heller prøvd å gå for en elite da.

Lenke til kommentar
ballstygg -ja :!:

20 gig dårlig - ja :thumbdown:

 

men er kun på jakt etter en mer stillegående og hdmi...

 

Jeg ser ikke greia med bråket på Xbox 360. Har selv elite og DVD-Rommet bråker jo like mye. Og uansett hvor få nanometer de lager Xbox 360 CPU'en eller GPU'en så kommer jo ikke den til å bråke mindre :p Geez... Xbox 360 drevet bråker og det vil alltid bråke... Live with it....

Lenke til kommentar
var innom ebgames og maste .....fikk et tilbud om bytte xbox premium og 4 spill og få xbox360 halo limited edition.....Hmmm.

 

What to do..noen som har råd å gi?? :w00t:

 

Fikk det samme tilbudet og jeg slo til. klart jeg får ikke den store hardisken, men det bryr meg ikke fordi jeg har aldri trengt mer plass på min Xbox. Dessuten mener jeg at Halo versionen ser mye kulere ut en Eliten(PS3 ripoff anyone :hrm: )

Lenke til kommentar
For det var helt klart Sony som oppfant å ha sort farge på ting :nei:

 

Det var kanskje litt feil å si si sony ripoff da :p Men uansett den svarte er så kjedelig fordi det er ett design som er brukt så jævlig mange ganger og når jeg har en ps3 i tillegg blir det ekstra kjedelig å ha to som ser helt like ut. Den hvite er bare stygg mener jeg, mens Halo edition er mye mer unik og i tillegg er den grønn slik Xbox skal være :cool:

Lenke til kommentar

Nei, men de har over 50 på liste.

 

EBGames kan bare drite i å ikke la deg reservere

 

Print ut en kopi av kampanjen og trapp opp. Du har loven på din side. Du kan kreve å bli satt opp på listen hvis ikke kontakter du forbrukerombudet, for da har de kommet med falsk reklame.

Lenke til kommentar
Det var kanskje litt feil å si si sony ripoff da :p Men uansett den svarte er så kjedelig fordi det er ett design som er brukt så jævlig mange ganger og når jeg har en ps3 i tillegg blir det ekstra kjedelig å ha to som ser helt like ut. Den hvite er bare stygg mener jeg, mens Halo edition er mye mer unik og i tillegg er den grønn slik Xbox skal være :cool:

 

Liker ikke Halo versjonen pga. gullfargen. Det ødelegger så mye. Om det er en xbox jeg liker så var det release-teasern eller hva det nå enn var.. Den som var hvit med grønn topp og bunn.

 

360e2.jpg

 

Syns den står mer i stil med Xbox 360.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...