Gå til innhold

Xbox 360 Elite i hus. Bilder og inntrykk


Anbefalte innlegg

Tror ikke det blir en eliteversjon på meg på en veldig veldig lang stund. Satt meg opp på listen Eb Games oslo 11 septemer (dårlig dato) og fikk beskjed om at jeg var nr 52.

 

Det jeg nå vet er at de har fått inn noen maskiner, men når jeg ringte dit for et par dager siden så sa dem at jeg fortsatt var nr 52 og at de enda ikke hadde begynt å gi ut eliter til lista. Det betyr vel bare at de har noen "gullkunder" eller tar dem første selv.

 

Men egentlig ikke noe problem siden jeg har premiumversjon som fungerer optimalt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror ikke det blir en eliteversjon på meg på en veldig veldig lang stund. Satt meg opp på listen Eb Games oslo 11 septemer (dårlig dato) og fikk beskjed om at jeg var nr 52.

 

Det jeg nå vet er at de har fått inn noen maskiner, men når jeg ringte dit for et par dager siden så sa dem at jeg fortsatt var nr 52 og at de enda ikke hadde begynt å gi ut eliter til lista. Det betyr vel bare at de har noen "gullkunder" eller tar dem første selv.

9641450[/snapback]

 

Det stemmer nok at de har fått inn maskiner, men ikke sikkert de har oppdatert kølistene helt. Det skal ikke være noen som tar de selv eller betaler ekstra. Enkelt og greit køsystem som andre steder.

 

~ Mortis360

Lenke til kommentar

Fikk en Elite av min bedre halvdel til bursdagen. Nå ser jeg hvor stress hun hadde det med å få tak i den!

 

Den blåser mer luft enn jeg hadde forventet, men likevel langt mer stillegående enn andre jeg har sett. Positivt at de laget den sort. Hvordan er Elite kontra disse nye som kommer da? Pro etc?

Lenke til kommentar

Hvis jeg har fått det riktig nå, stemmer dette?

 

Nåværende Premium: (den som er på vei inn nå)

Nytt Hovedkort (zephyr?)

HDMI

 

Neste Premium:

HDMI

Enda et nytt Hovedkort (falcon?)

BenQ DVD-Rom

Ny prossesor 65nm (falcon?)

 

Nåværende Elite:

HDMI

Nytt Hovedkort (zephyr?)

BenQ DVD-Rom

 

Neste Elite:

HDMI

Enda et nytt Hovedkort (falcon?)

BenQ DVD-Rom

Ny prossesor 65nm (falcon?)

Endret av Sap15
Lenke til kommentar

Sjekket opp med EB Games Bergen i dag om de hadde noen datoer jeg kunne forholde meg til.

 

Neida, visste ingen ting. Jeg har ikke noe imot å vente, men når jeg først blir forespeilt en nærtstående dato og så blir det om til TBA... Litt irriterende. Spesielt når de ikke vet noe som helst. Går da vitterlig an å presse MS litt, få uke i alle fall...

Lenke til kommentar
Sjekket opp med EB Games Bergen i dag om de hadde noen datoer jeg kunne forholde meg til.

 

Neida, visste ingen ting. Jeg har ikke noe imot å vente, men når jeg først blir forespeilt en nærtstående dato og så blir det om til TBA... Litt irriterende. Spesielt når de ikke vet noe som helst. Går da vitterlig an å presse MS litt, få uke i alle fall...

ja det er det som er så j@evl@ irriterende at de ikke klarer å få en dato,uke,mnd og sånn det ser ut nå så kan de jo ikke love noe år eller :dribble:

Lenke til kommentar

Står selv som nr 6 eller 7 på ebgames i Oslo og reserverte i slutten av august, måtte ikke betale et øre, bare tok det over phonen. De har blitt lovet fra MS at de skal få inn i slutten av oktober til de første på listen..

 

Grunnen kan være enkel. MS setter inn nye falcon på eliten. Derfor det har tatt tid med produksjon og levering.

Lenke til kommentar
Kampanjen sa 31. oktober. Så de har bare å sette deg på liste.

¨Håper det. Skal i butikken om et par dager. Bor langt ute i gokk så det er litt slitsomt å komme seg til byen med det elendige buss-tilbudet her :( Håper jeg møter en som ikke er fult så rasshøl da :p

 

Det virker som det har litt trøbbel med å møte etterspørselen, men som sagt varer tilbudet til den 31. Tror faktisk at launch-date xbox'en min har det værste dvd-drevet også. Bråker mye mer enn min gamle overklokka PC, men ingen RROD enda. Krysser fingra :)

Lenke til kommentar
Står selv som nr 6 eller 7 på ebgames i Oslo og reserverte i slutten av august, måtte ikke betale et øre, bare tok det over phonen. De har blitt lovet fra MS at de skal få inn i slutten av oktober til de første på listen..

 

Grunnen kan være enkel. MS setter inn nye falcon på eliten. Derfor det har tatt tid med produksjon og levering.

knall med mer info :thumbup: men har du noen link som bekrefter at de setter inn falcon eller er det et håp :)

Lenke til kommentar
ft.

Tror det ble sagt at halo-versjonen av xbox 360 kom med falcon og at alle xbox produsert etter slutten av september har falcon så jeg tror oddsa er meget gode med tanke på at elites som kommer til EB kommer rett fra Micro$oft.

det er knall.thank you.da er det bare å fortsette ventinga så blir det spennende å se hva den inneholder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...