Gå til innhold

Xbox 360 Elite i hus. Bilder og inntrykk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snakket med EBGames i går for å høre om når neste parti kom. Dette visste de selvsagt ikke, ville så høre hvor jeg stod i køen. Mente jeg hadde fått beskjed når jeg bestilte at jeg var nr. 15. Nå var jeg, etter en levering av konsoller, nr. 16...

 

Merkelig...

Lenke til kommentar
Snakket med EBGames i går for å høre om når neste parti kom. Dette visste de selvsagt ikke, ville så høre hvor jeg stod i køen. Mente jeg hadde fått beskjed når jeg bestilte at jeg var nr. 15. Nå var jeg, etter en levering av konsoller, nr. 16...

 

Merkelig...

9617302[/snapback]

 

Så klikka du ikke i vinkel? De hadde vel en forklaring på det eller? Jeg orker ikke ringe lenger for jeg har sikkert ikke kommet noe lenger i køen uansett. Sist de fikk inn på Strømmen, så var det 6 boxer. Det vil da si at jeg får i fjerde leverense, som da egentlig kan ta en evighet.

 

EB-games får vel ikke solgt noen xbox elite til fullpris med det første, iogmed at køene på tilbudet dems er lange. Litt morsomt egentlig. Tror vel kanskje de angrer en smule på i hele tatt ha kommet med det. :!:

Lenke til kommentar
Snakket med EBGames i går for å høre om når neste parti kom. Dette visste de selvsagt ikke, ville så høre hvor jeg stod i køen. Mente jeg hadde fått beskjed når jeg bestilte at jeg var nr. 15. Nå var jeg, etter en levering av konsoller, nr. 16...

 

Merkelig...

9617302[/snapback]

 

Kanskje du står som nr. 16 i parti nr. 15 :innocent:

Lenke til kommentar

fikk mail fra ebgames.....de har over 1700 forhåndbestillinger...Neida sååååååå..

 

Kanskje på tide med en ny tråd "Har ebgames fått flere konsoller" handler svært lite om selve elite.....Bilder og inntrykk??

:dribble::dribble::dribble::dribble::dribble::dribble:

 

(beklager skrivefeil)

Endret av Grubern
Lenke til kommentar
fikk mail fra ebgames.....de har over 1700 forhåndbestillinger...Neida sååååååå..

 

Kanskje på tide med en ny tråd "Har ebgames fått flere konsoller" handler svært lite om selve elite.....Bilder og inntrykk??

:dribble:  :dribble:  :dribble:  :dribble:  :dribble:  :dribble:

 

(beklager skrivefeil)

9621381[/snapback]

 

Høres veldig kjipt ut når de ikke får inn mange konsollene om gangen. Får håpe på at dere som fortsatt står i kø får konsollene snart, selv med den måneden jeg venta så virka det som evigheter.

 

~ Mortis360

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...