iCar Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Noen som vet Om EB Games på Byporten har fått inn eller for snart?? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Tipper de fleste butikkene får inn konsoller imårra, om en noe begrenset antall men ser ut som det kommer seg nå. Gleder meg i alle fall som en drittunge til imårra selv, Deilig å være først i køen! :!: ~ Mortis360 Endret 24. september 2007 av Mortis360 Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hehe, håper du blir fornøyd Lenke til kommentar
Grubern Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Tipper de fleste butikkene får inn konsoller imårra, om en noe begrenset antall men ser ut som det kommer seg nå. Gleder meg i alle fall som en drittunge til imårra selv, Deilig å være først i køen! :!: ~ Mortis360 9565166[/snapback] ikke gni det sånn inn a....hehe.misunnelig Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Åssen kan jeg finne ut hvor langt bak i køen jeg er, må jeg ned å spørre de på eb fordi jeg finner det ikke noe sted på kviteringen min. Bestilte den 29/8 så håper jeg ligger ganske langt foran Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg slang meg i køen for 28 dager siden, og imellomtiden har de fått inn to batcher. Håper virkelig at jeg får min imorgen! Lenke til kommentar
C-Style Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Åssen kan jeg finne ut hvor langt bak i køen jeg er, må jeg ned å spørre de på eb fordi jeg finner det ikke noe sted på kviteringen min. Bestilte den 29/8 så håper jeg ligger ganske langt foran 9566308[/snapback] Hørt om telefon, ellers kan du jo ta det som trim :!: Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Åssen kan jeg finne ut hvor langt bak i køen jeg er, må jeg ned å spørre de på eb fordi jeg finner det ikke noe sted på kviteringen min. Bestilte den 29/8 så håper jeg ligger ganske langt foran 9566308[/snapback] Hørt om telefon, ellers kan du jo ta det som trim :!: 9566500[/snapback] Hadde nok ikke skadet det siden jeg skal sitte å spille halo i hele høstferien :!: Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Åssen kan jeg finne ut hvor langt bak i køen jeg er, må jeg ned å spørre de på eb fordi jeg finner det ikke noe sted på kviteringen min. Bestilte den 29/8 så håper jeg ligger ganske langt foran 9566308[/snapback] Kan ligge laangt baki køen selv om du bestilte såpass tidlig, da var det allerede 13stk i kø her i Drammen. Jeg bestilte 27 og ble nr 1, så går som varmt hvetebrød. Du er vel nødt til å ha kvitteringa for å få bytta inn konsollen på reservasjonen, eneste muligheten er å spørre de i butikken enten via telefon eller møte opp selv. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Grubern Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hadde vært flott om folk som får sin Elite forteller om lyden er lavere nå man spiller spill og hva slags drev den har.. takk Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Ser ut som om Elite selger bra, hvertfall her i Skandinavia? Vet noen om 360 salget har økt en del? Med Elite og Halo 3? Lenke til kommentar
Typho Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Får håpe også EB på Liertoppen får inn konsoller i morra. Skrev meg opp på liste 17. august. Vet jeg er ganske langt fremme i køen Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Får håpe også EB på Liertoppen får inn konsoller i morra.Skrev meg opp på liste 17. august. Vet jeg er ganske langt fremme i køen 9567592[/snapback] Tipper de får i samma haugen som her i Drammen, du er vel kansje blant de første? Virker ikke som de har fått konsoller der oppe etter det jeg har hørt i alle fall. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Hadde vært flott om folk som får sin Elite forteller om lyden er lavere nå man spiller spill og hva slags drev den har.. takk 9567026[/snapback] Dette er besvart ett uttall ganger i denne tråden. Summen er vel at det er Benq-spillere i Elitene og at de enda bråker en hel del. Litt snillere bråk enn gamle boxer men enda ett lite fly som tar av når man spiller. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Er vel nesten umulig å få ein DVD-rom som spinner i 12X hastighet å holde heilt kjeft Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Er vel nesten umulig å få ein DVD-rom som spinner i 12X hastighet å holde heilt kjeft 9569373[/snapback] Hehe jepps. Men noen tror faktisk det så da må vi gjennta oss selv her gang på gang. Derfor jeg også påpeker at folk som venter på falcon-boxene for å få en "lydløs" 360 mest sannsynlig vil bli meget skuffet på linje med de som trodde Elite skulle bli lydløse. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 EB Games på Byporten for/har fått inn 8stk idag..... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Heilt korrekt. Viftestøyen blir bedre ettersom det er mindre varme i omløp i beste fall Og selvfølgelig får man ein maskin som da er mindre utsatt for å ta kvelden pga. varme. Lenke til kommentar
Darios Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Er vel nesten umulig å få ein DVD-rom som spinner i 12X hastighet å holde heilt kjeft 9569373[/snapback] Hehe jepps. Men noen tror faktisk det så da må vi gjennta oss selv her gang på gang. Derfor jeg også påpeker at folk som venter på falcon-boxene for å få en "lydløs" 360 mest sannsynlig vil bli meget skuffet på linje med de som trodde Elite skulle bli lydløse. 9569389[/snapback] Stemmer det, Men jeg synes det er litt rart at min dvd-rom i PC-en spinner langt stillere enn 360 enda når den spinner på hastigheter langt høyere enn 12x. Så det skal vel være mulig å lage den stillere. Dreamcast spant også 12x men det bråkte ikke i nærheten av hva 360 gjør. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Heilt korrekt. Viftestøyen blir bedre ettersom det er mindre varme i omløp i beste fall Og selvfølgelig får man ein maskin som da er mindre utsatt for å ta kvelden pga. varme. 9569488[/snapback] Råger råger Så er det bare å vente til denne tråden blir 2-3sider lenger før neste person spør om lydnivået til Elite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå