Mortis360 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Ser ut som Komplett og de andre nettbutikkene har fått utsatt levering. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
6.57 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Bestilte Elite på Lefdals nettsider på tirsdag. Kom i dag. Herlig! Lenke til kommentar
eddie1 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 flisespikking på høyt nivå dette. Hva er ditt tap i dette tilfelle da? Har selv en Elite på vent fra Ebgames. Bryr meg døyten om når den kommer, fordi jeg har akkurat samme mulighetene med den 360 jeg har nå. Eneste forskjellen du eventuelt vil merke er hvis du skal sitte å se på den fysiske boksen. 9536508[/snapback] Hva mener du ? eneste forskjellen er fargen ? jeg har et bilde på 120" og vil se stooor forskjell på Elite med hdmi og den "gamle" med component Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Ville nok sluttet med å klandre ebgames for att dem ikke har fått inn flere maskiner, dette er jo microsoft sitt problem. Det er jo også ms som har "sponset" ebgames sitt tilbud slik at de kan få bort flest mulige av de "gamle" 360'ene fra markedet, slik at de får pusha ut nye maskiner med bedre kjøleløsning og dermed få redusert feilprosenten på 360'en. (forhåpentligvis :! Jeg ser jo også att de fleste andre butikker også er utsolgte så det er nok ikke bare ebgames som sliter med å levere. Såfremt man kun også har betalt 99,- i depositum og ikke har levert inn maskinen så er det jo ikke så farlig hvis man allikevel kan benytte seg av tilbudet så lenge man reserverer seg før 31.10. Men, skjønner selvsagt att det er irriterende å vente, heldigvis har jeg fått min elite . Lenke til kommentar
Grubern Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Ville nok sluttet med å klandre ebgames for att dem ikke har fått inn flere maskiner, dette er jo microsoft sitt problem.Det er jo også ms som har "sponset" ebgames sitt tilbud slik at de kan få bort flest mulige av de "gamle" 360'ene fra markedet, slik at de får pusha ut nye maskiner med bedre kjøleløsning og dermed få redusert feilprosenten på 360'en. (forhåpentligvis :! Jeg ser jo også att de fleste andre butikker også er utsolgte så det er nok ikke bare ebgames som sliter med å levere. Såfremt man kun også har betalt 99,- i depositum og ikke har levert inn maskinen så er det jo ikke så farlig hvis man allikevel kan benytte seg av tilbudet så lenge man reserverer seg før 31.10. Men, skjønner selvsagt att det er irriterende å vente, heldigvis har jeg fått min elite . 9545774[/snapback] klandrer ingen vil bare ha en dato og forholde seg til .... Lenke til kommentar
Don_Reitan Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Vil ikke si at min Elite hadde så mye bedre kjøesystem... Fikk RRoD etter 1 uke og 2 dager -.- Og det var ikke mye hardcore gaming.. det meste jeg spilte var 3 timer ellerno, med mye pauser i mellom. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Som sagt fleire ganger er det ikkje bedre kjøling på ein Elite som nyere Premium/Core utgaver. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Fikk min Xbox 360 Elite i går. Digger designet! Må nok si at den "bråker" like mye som min forrige Xbox 360. (ikke flymotorlyd) Men om jeg bryr meg? neppe Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Da ble jeg oppringt av EB på Strømmen ved 11 tiden i dag med beskjed om at konsollen min var kommet Skal ned og hente den senere i dag, får satse på at den virkelig er der da Endret 24. september 2007 av KontraBass Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Da ble jeg oppringt av EB på Strømmen ved 11 tiden i dag med beskjed om at konsollen min var kommet Skal ned og hente den senere i dag, får satse på at den virkelig er der da 9562527[/snapback] Har ikke hørt noe fra Drammen, kansje jeg tar turen til byen igjen senere. EDIT: Hvis bare noen få butikker får flere konsoller og andre butikker ikke får konsoller er det noe sykt på gang hos EB Games må jeg si. ~ Mortis360 Endret 24. september 2007 av Mortis360 Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Da er de på vei inn i Bergen. dessverre for meg så får ikke jeg fra første forsendelse. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Noen som vet om alle butikker får konsoller? Evnt noen som kan sjekke opp? ~ Mortis360 Endret 24. september 2007 av Mortis360 Lenke til kommentar
C-Style Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Noen som vet om alle butikker får konsoller? Evnt noen som kan sjekke opp? ~ Mortis360 9562765[/snapback] Kan ikke svare på akkurat det du spør om, men jeg ringte akkurat Strømmen og de fikk bare inn 6 i dag. Det kommer visst 6 til i løpet av uka etter som jeg skjønte. Uff, jeg er nr 20 i køen, så da må jeg fortsatt vente en stund. Vil ha nå hehe Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Noen som vet om alle butikker får konsoller? Evnt noen som kan sjekke opp? ~ Mortis360 9562765[/snapback] Kan ikke svare på akkurat det du spør om, men jeg ringte akkurat Strømmen og de fikk bare inn 6 i dag. Det kommer visst 6 til i løpet av uka etter som jeg skjønte. Uff, jeg er nr 20 i køen, så da må jeg fortsatt vente en stund. Vil ha nå hehe 9563559[/snapback] Er rart hvis ikke flere butikker får inn da, f.eks her i Drammen ganske kjapt. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Har vært på liste hos Eb i 4 uker nå! Syntes det her er ganske slapt, særlig nå som jeg snart får Halo 3 LE på døra.. (Eb @ downtown) Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Har vært på liste hos Eb i 4 uker nå! Syntes det her er ganske slapt, særlig nå som jeg snart får Halo 3 LE på døra.. (Eb @ downtown) 9563682[/snapback] Har stått i vent siden 27 August, hvor SISTE Eliten de hadde da forsvant rett forann trynet mitt. Syntes det er for dårlig når det tar 4 uker ++ ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) EB Games Drammen får inn to konsoller imårra, må vel ned og hente en konsoll og levere en annen da. (ENDELIG SLUTT PÅ VENTINGA!) ~ Mortis360 Endret 24. september 2007 av Mortis360 Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 nice da får de sikkert inn i Stavanger også imorgen Lenke til kommentar
Grubern Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Godt å høre at ting skjer.Bra du endelig fikk Mortis360...Gi et lite referat når den er oppe å går a tar nok sin tid før jeg får siden jeg stod som ca nr 20 14 september på stovner. Hvis noen får fra Stovner ....please let me know Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Da er de på vei inn i Bergen. dessverre for meg så får ikke jeg fra første forsendelse. 9562683[/snapback] Hvor langt bak i "vente køen" ligger du?? Jeg er registrert som nummer 12. Da jeg bestilte Eliten, den 30. August sa han det kom til å ta ca. 2 uker. Om jeg ikke får av dette partiet, så er jeg nok stygt redd for at det kommer til å bli 2 mnd. I stedet. Endret 24. september 2007 av SAS1984 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå