Gå til innhold

Xbox 360 Elite i hus. Bilder og inntrykk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
flisespikking på høyt nivå dette. Hva er ditt tap i dette tilfelle da?

 

Har selv en Elite på vent fra Ebgames. Bryr meg døyten om når den kommer, fordi jeg har akkurat samme mulighetene med den 360 jeg har nå. Eneste forskjellen du eventuelt vil merke er hvis du skal sitte å se på den fysiske boksen.

9536508[/snapback]

Hva mener du ? eneste forskjellen er fargen ? jeg har et bilde på 120" og vil se stooor forskjell på Elite med hdmi og den "gamle" med component
Lenke til kommentar

Ville nok sluttet med å klandre ebgames for att dem ikke har fått inn flere maskiner, dette er jo microsoft sitt problem.

Det er jo også ms som har "sponset" ebgames sitt tilbud slik at de kan få bort flest mulige av de "gamle" 360'ene fra markedet, slik at de får pusha ut nye maskiner med bedre kjøleløsning og dermed få redusert feilprosenten på 360'en.

(forhåpentligvis :!:)

Jeg ser jo også att de fleste andre butikker også er utsolgte så det er nok ikke bare ebgames som sliter med å levere.

 

Såfremt man kun også har betalt 99,- i depositum og ikke har levert inn maskinen så er det jo ikke så farlig hvis man allikevel kan benytte seg av tilbudet så lenge man reserverer seg før 31.10.

 

Men, skjønner selvsagt att det er irriterende å vente, heldigvis har jeg fått min elite :tease:.

Lenke til kommentar
Ville nok sluttet med å klandre ebgames for att dem ikke har fått inn flere maskiner, dette er jo microsoft sitt problem.

Det er jo også ms som har "sponset" ebgames sitt tilbud slik at de kan få bort flest mulige av de "gamle" 360'ene fra markedet, slik at de får pusha ut nye maskiner med bedre kjøleløsning og dermed få redusert feilprosenten på 360'en.

(forhåpentligvis  :!:)

Jeg ser jo også att de fleste andre butikker også er utsolgte så det er nok ikke bare ebgames som sliter med å levere.

 

Såfremt man kun også har betalt 99,- i depositum og ikke har levert inn maskinen så er det jo ikke så farlig hvis man allikevel kan benytte seg av tilbudet så lenge man reserverer seg før 31.10.

 

Men, skjønner selvsagt att det er irriterende å vente, heldigvis har jeg fått min elite  :tease:.

9545774[/snapback]

klandrer ingen vil bare ha en dato og forholde seg til .... :thumbup:

Lenke til kommentar
Da ble jeg oppringt av EB på Strømmen ved 11 tiden i dag med beskjed om at konsollen min var kommet  :D

 

Skal ned og hente den senere i dag, får satse på at den virkelig er der da  :)

9562527[/snapback]

 

Har ikke hørt noe fra Drammen, kansje jeg tar turen til byen igjen senere.

 

EDIT: Hvis bare noen få butikker får flere konsoller og andre butikker ikke får konsoller er det noe sykt på gang hos EB Games må jeg si.

 

~ Mortis360

Endret av Mortis360
Lenke til kommentar
Noen som vet om alle butikker får konsoller? Evnt noen som kan sjekke opp?

 

~ Mortis360

9562765[/snapback]

 

Kan ikke svare på akkurat det du spør om, men jeg ringte akkurat Strømmen og de fikk bare inn 6 i dag. Det kommer visst 6 til i løpet av uka etter som jeg skjønte. Uff, jeg er nr 20 i køen, så da må jeg fortsatt vente en stund. Vil ha nå hehe

Lenke til kommentar
Noen som vet om alle butikker får konsoller? Evnt noen som kan sjekke opp?

 

~ Mortis360

9562765[/snapback]

 

Kan ikke svare på akkurat det du spør om, men jeg ringte akkurat Strømmen og de fikk bare inn 6 i dag. Det kommer visst 6 til i løpet av uka etter som jeg skjønte. Uff, jeg er nr 20 i køen, så da må jeg fortsatt vente en stund. Vil ha nå hehe

9563559[/snapback]

 

Er rart hvis ikke flere butikker får inn da, f.eks her i Drammen ganske kjapt.

 

~ Mortis360

Lenke til kommentar
Da er de på vei inn i Bergen.

 

dessverre for meg så får ikke jeg fra første forsendelse.

9562683[/snapback]

 

 

Hvor langt bak i "vente køen" ligger du?? Jeg er registrert som nummer 12. Da jeg bestilte Eliten, den 30. August sa han det kom til å ta ca. 2 uker. Om jeg ikke får av dette partiet, så er jeg nok stygt redd for at det kommer til å bli 2 mnd. I stedet.

Endret av SAS1984
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...