Gå til innhold

Xbox 360 Elite i hus. Bilder og inntrykk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har hvertfall ikke hørt noe. Leste noen rykter om 21. sept, så mulig vi er heldige til helga  :D

9526307[/snapback]

 

Kansje noen som har hørt noe idag da? :whistle:

i alle fall ikke hørt noe fra EB Games Drammen (Utolmodig). :(

 

~ Mortis360

9535103[/snapback]

 

ikke hørt en dritt,,,sender mail hele tiden men det samme svar...vet ikke når det kommer flere...kjipt å vente. :thumbdown:

Lenke til kommentar
slutt å mas da vel. Den kommer ikke tidligere ved at dere plager dem daglig, heller tvert imot da de må bruke masse tid på å besvare haugevis av spam istedenfor å pakke opp nye varer!

9536179[/snapback]

 

Så du mener at vi bare skal vente og vente selv når vi snart har venta en måned på ett produkt? :hmm: Jeg fikk en forespeilet levering uke 36, bestilte mandag 27 August og nå er den i slutten av september. :hmm:

 

Selger er pliktig å informere deg dersom han blir klar over at han ikke vil

klare å levere til rett tid. Han skal da informere om hva hindringen består i,

hvordan hindringen vil virke inn på deres avtale og hvordan utsiktene er til å

oppfylle avtalen. Dersom du ikke får slik informasjon innen rimelig tid etter

at selger blir klar over hindringen, kan du kreve erstattet tap som kunne ha

vært unngått dersom du var informert i tide. Dette følger av

forbrukerkjøpsloven § 25.

 

~ Mortis360

Lenke til kommentar

flisespikking på høyt nivå dette. Hva er ditt tap i dette tilfelle da?

 

Har selv en Elite på vent fra Ebgames. Bryr meg døyten om når den kommer, fordi jeg har akkurat samme mulighetene med den 360 jeg har nå. Eneste forskjellen du eventuelt vil merke er hvis du skal sitte å se på den fysiske boksen.

Endret av bokfinn
Lenke til kommentar
Kan jeg fortsatt benytte meg av tilbudet? :) Har de noen Elite maskiner igjen på EB Games på Strømmen?

9536771[/snapback]

 

Tilbudet er der for de som reserverer maskiner før 31 oktober. Det er nok ingen EB Games butikker som har Elite inne, så du er nødt til å vente. Er lange køer i alle butikkene, her i Drammen så var det 25 - 30 i kø, og det er en liten butikk.

 

bokfinn: Det går mest på prinsipper, det skal ikke ta flere uker/måneder når man har bestilt ett produkt.

 

~ Mortis360

Lenke til kommentar
Kan jeg fortsatt benytte meg av tilbudet? :) Har de noen Elite maskiner igjen på EB Games på Strømmen?

9536771[/snapback]

Jeg satt meg på liste der som nr. 20 for 3 uker siden, og ifølge dem selv så har ikke engang nr 1 fått sin maskin. Så på spørsmålet du spør om, så har det faktisk aldri vært noen maskiner der :!:

 

Tilbudet gjelder til og med 31. oktober.

Endret av C-Style
Lenke til kommentar

Er det utsolgt for elite i alle butikker eller bare hos EB Games?

 

Begynner å friste med en elite, men jeg vil ikke kjøpe et memory card bare for å overføre savinger, stemmer det at man kan få en overføringskabel gratis av MS ved å sende inn et skjema?

 

Hvis ikke, er det noen som har kjøpt 120GB HDD løst som har en overføringskabel jeg kan kjøpe av de?

Lenke til kommentar
bokfinn: Det går mest på prinsipper, det skal ikke ta flere uker/måneder når man har bestilt ett produkt.

 

~ Mortis360

9537507[/snapback]

Men i harry hefflete da. Ebgames har som nevnt 1213ganger tidligere INGEN innflytelse på hvordan MS fordeler boxene de leverer.

 

Hvis MS finner ut at de vil levere alle boxene sine til Elkjøp i de neste 2månedene så er det ingenting Ebgames kan gjøre med det annet enn og starte gråsoneimport(noe som helt sikkert vil skape problemer for deres videre handel med MS Norge).

 

Hvis leverandøren din ikke leverer varer så kan du ikke gjøre noe fra eller til uansett hvor mye man griner og gnåler på ett forum. Det er jo ikke akkurat slik at Ebgames tjener gode penger på å la dere vente her heller.

 

Det er faktisk lov til å tenke litt realistisk i denne verden. Synd for dere som venter at dere ikke var raske nok når Ebgames kom med dette tilbudet, men det er ikke noe Ebgames kan gjøre nå som de er utsolgt annet enn å vente på neste leveranse.

 

Hvis ikke man liker hvordan Ebgames behandler dere så står dere da vitterlig fritt til å handle tilsvarende vare fra en av de andre butikkene/kjedene som har de på lager.

 

Jeg drar nok en gang opp Wii som eksempel her. Folk stod jo på venteliste i flere måneder for å få den. Var jo ingen som klagde på butikkene da. Alle visste at ventetiden kom pga manglende leveranser fra Nintendo og ikke mangel på velvilje fra butikkene.

 

PS! Jeg oppfordrer deg til å kontakte forbruker-myndighetene her! De trenger sikkert en god latter på en fredag.

Endret av Darth MToffy
Lenke til kommentar
bokfinn: Det går mest på prinsipper, det skal ikke ta flere uker/måneder når man har bestilt ett produkt.

 

~ Mortis360

9537507[/snapback]

Men i harry hefflete da. Ebgames har som nevnt 1213ganger tidligere INGEN innflytelse på hvordan MS fordeler boxene de leverer.

 

Hvis MS finner ut at de vil levere alle boxene sine til Elkjøp i de neste 2månedene så er det ingenting Ebgames kan gjøre med det annet enn og starte gråsoneimport(noe som helt sikkert vil skape problemer for deres videre handel med MS Norge).

 

Hvis leverandøren din ikke leverer varer så kan du ikke gjøre noe fra eller til uansett hvor mye man griner og gnåler på ett forum. Det er jo ikke akkurat slik at Ebgames tjener gode penger på å la dere vente her heller.

 

Det er faktisk lov til å tenke litt realistisk i denne verden. Synd for dere som venter at dere ikke var raske nok når Ebgames kom med dette tilbudet, men det er ikke noe Ebgames kan gjøre nå som de er utsolgt annet enn å vente på neste leveranse.

 

Hvis ikke man liker hvordan Ebgames behandler dere så står dere da vitterlig fritt til å handle tilsvarende vare fra en av de andre butikkene/kjedene som har de på lager.

 

Jeg drar nok en gang opp Wii som eksempel her. Folk stod jo på venteliste i flere måneder for å få den. Var jo ingen som klagde på butikkene da. Alle visste at ventetiden kom pga manglende leveranser fra Nintendo og ikke mangel på velvilje fra butikkene.

 

PS! Jeg oppfordrer deg til å kontakte forbruker-myndighetene her! De trenger sikkert en god latter på en fredag.

9540474[/snapback]

Ringte forbruker kontoret idag.6 uker er maks av hva man burde godta.Da kan mann kreve og få kjøpt tilsvarende gjennstand fra en annen forretning hvis de har eller kreve avslag på pris noe som ikke blir så lett her da men uansett så mente de at det var uholdbart fre EBGames

Lenke til kommentar
Ja, helt enig. EBgames er jo helt idiotiske når de ikke får inn flere av MS. Burde jo ha snekra sammen noen selv eller noe...

9541431[/snapback]

 

Om EB Games kjøper konsoller av f.eks Komplett spiller oss kunder ingen rolle bare vi får konsollene våres. Virker som de ikke har bestilt opp flere siden det tar såpass lang tid.

 

~ Mortis360

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...