CaZpeR Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Fikk inntrykk fra EB Games at det kunne ta opptil 2mnd før de fikk inn konsoller overhodet. ~ Mortis360 9512221[/snapback] Oj... Her snakker vi bommert på kampanje Er glad jeg ikke jobber i kassa på EB nå... Med å sitte å forklare og forsvare dette Lenke til kommentar
neo2001 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Fikk inntrykk fra EB Games at det kunne ta opptil 2mnd før de fikk inn konsoller overhodet. ~ Mortis360 9512221[/snapback] en kompis snakka med en på EB som antydet at det kunne drøye til "nærmere jul" før de fikk inn nye elite... Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Fikk inntrykk fra EB Games at det kunne ta opptil 2mnd før de fikk inn konsoller overhodet. ~ Mortis360 9512221[/snapback] en kompis snakka med en på EB som antydet at det kunne drøye til "nærmere jul" før de fikk inn nye elite... 9512418[/snapback] Herregud!! (Mildt sagt!). De har da ikke lov til å drive på slik? ~ Mortis360 Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Herregud!! (Mildt sagt!). De har da ikke lov til å drive på slik? ~ Mortis360 9512427[/snapback] Lov har de nok, men tror ikke de beholder (eller får nye) kunder sånn. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Fikk inntrykk fra EB Games at det kunne ta opptil 2mnd før de fikk inn konsoller overhodet. ~ Mortis360 9512221[/snapback] en kompis snakka med en på EB som antydet at det kunne drøye til "nærmere jul" før de fikk inn nye elite... 9512418[/snapback] Herregud!! (Mildt sagt!). De har da ikke lov til å drive på slik? ~ Mortis360 9512427[/snapback] Hva er det de ikke skulle ha lov til? Det er da ikke ebgames som bestemmer hva MS klarer levere. Hvis MS plutselig finner ut at de vil levere til elkjøp, ekspert, komplett etc etc før det er ebgames sin tur så er det jo lite eller ingenting ebgames kan gjøre. Hvis man ser bort ifra gråsone-import da. Det eneste ebgames har gjort er å undervurdere etterspørselen etter en vare. Hvis det skulle vært ulovlig så hadde det blitt skummelt å drive butikk i dette landet. Edit: Hvis man ikke vil vente på ebgames så star man da fritt til å kjøpe fra f.eks netshop til 4400kr. På folkene i denne tråden så skulle man nesten trodd at Ebgames var første kjeden som ble utsolgt for en vare noen gang. Håper ingen av dere hadde lyst på en Wii i den første perioden den var for salg........ Endret 17. september 2007 av Darth MToffy Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Snakka just med daglig leder for EBGames Bergen (tok på meg jornalistbuksene). De sa at forsinkelsen lå hos MS Europa. De hadde ikke fått noen dato, men beskjed om at det var snakk om uker ikke måneder. Så opp mot jul er nok renspikka okseavføring. Lenke til kommentar
eddie1 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 ebgames må følge norsk forbruker lov og det er ikke mange ukene man skal vente på bestilling før de har brutt den loven,snakker vi om nærmere jul så snakker vi om erstatning Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Snakka just med daglig leder for EBGames Bergen (tok på meg jornalistbuksene). De sa at forsinkelsen lå hos MS Europa. De hadde ikke fått noen dato, men beskjed om at det var snakk om uker ikke måneder. Så opp mot jul er nok renspikka okseavføring. 9512573[/snapback] Veldig merkelig, skjønner ikke ossen flere kjeder har konsoller på vei inn denna uka her. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) ebgames må følge norsk forbruker lov og det er ikke mange ukene man skal vente på bestilling før de har brutt den loven,snakker vi om nærmere jul så snakker vi om erstatning 9512587[/snapback] Med slike utsagn er det fint om du smeller opp lovteksten, og peker på rett lov og paragraf EDIT: @Mortis: Ganske enkelt egentlig. Kjeder har som regel et hovedlager. EB Games sitt hovedlager er skåltomt. Må derfor vente på MS. Endret 17. september 2007 av Ravn Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) ebgames må følge norsk forbruker lov og det er ikke mange ukene man skal vente på bestilling før de har brutt den loven,snakker vi om nærmere jul så snakker vi om erstatning 9512587[/snapback] Hvilken lov og hvilken paragraf? Her har folk satt seg på venteliste......Ser ingen her som har fått en skriftlig garanti om leveringsdato eller liknende. Når ble det ulovlig og bli utsolgt? Endret 17. september 2007 av Darth MToffy Lenke til kommentar
Espein Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Netshop har Elite til 3400,-1 på lager. Men de er de dyreste også da. 9511943[/snapback] 4400 ,- 9511980[/snapback] Sorry, riktig. Feil av meg Lenke til kommentar
neo2001 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Snakka just med daglig leder for EBGames Bergen (tok på meg jornalistbuksene). De sa at forsinkelsen lå hos MS Europa. De hadde ikke fått noen dato, men beskjed om at det var snakk om uker ikke måneder. Så opp mot jul er nok renspikka okseavføring. 9512573[/snapback] utsagnet som visstnok hadde kommet over disk (om at konsollene kommer "nærmere jul") må ikke taes helt bokstavelig, men to uker frem i tid er jo også nærmere jul. det som er synd for eb games, uansett om det tar to eller fire uker til de får påfyll, er jo at de er en av få kjeder som har gått hardt ut med en kampanje som frister mange - da er det kjipt at ms ikke klarer å følge opp og skaffe nok konsoller. Lenke til kommentar
Grubern Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 sendte mail til ms norge...de sa at eb games norge får fra ms i Sverige ...og da gidder ikke jeg å mase videre Så at komplett bekreftet 100 stk 21\9 i går var det 2 stk bekreftet......er det mulig den kommer til helga.....haha tviler litt Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Ingen her som har hatt samtale som har undersøkt litt, evnt kan undersøke litt på vegne av alle oss som står i kø? Bestemte meg for å gi de litt tid til, men hvis de ikke får innen rimelig tid gir jeg opp.. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Vurderer å lage en liten sak på dette. Legge vekt på når folk har fått forespeilet leveranse. Selv fikk jeg beskjed om at de kom til uka. Dette er noen uker siden. EDIT: PM meg gjerne detaljer. Endret 18. september 2007 av Ravn Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Det er vel ingen andre butikker man kan bytte inn premiumen og 5 spill og få en ny elite til 99 kr mellomlegg er det? Det er ihvertfall det tilbudet jeg benyttet meg av og måtte benytte meg av skulle jeg i det hele tatt ha noe elite på drømmelista så jeg gir egentlig blanke i om det tar noen ekstra uker. Det som var kjipt var at det var 16 andre som hadde bestillt før meg på EB i Tønsberg og viss de fikk Elitene i samme leveringer som de fikk Nintendo Wii så kunne det ta tid for Wii'ene fikk de bare fire om gangen av. Noe som høres helt på tryne ut, men men. Håper bare ikke premiumen min får RRoD før jeg blir ringt opp fra EB Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Det er vel ingen andre butikker man kan bytte inn premiumen og 5 spill og få en ny elite til 99 kr mellomlegg er det? Det er ihvertfall det tilbudet jeg benyttet meg av og måtte benytte meg av skulle jeg i det hele tatt ha noe elite på drømmelista så jeg gir egentlig blanke i om det tar noen ekstra uker. Det som var kjipt var at det var 16 andre som hadde bestillt før meg på EB i Tønsberg og viss de fikk Elitene i samme leveringer som de fikk Nintendo Wii så kunne det ta tid for Wii'ene fikk de bare fire om gangen av. Noe som høres helt på tryne ut, men men. Håper bare ikke premiumen min får RRoD før jeg blir ringt opp fra EB 9523102[/snapback] Det som er sykt, jeg har stått tre uker i kø og fikk beskjed om at det skulle komme uke 36, og nå er det uke 38 uten at noe har dukket opp, men vil tro de har på vei inn mht. at norske aktører har enheter på vei inn på lager nå, tipper MS Norge og MS Sverige får konsoller ganske likt. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Det er vel ingen andre butikker man kan bytte inn premiumen og 5 spill og få en ny elite til 99 kr mellomlegg er det? Det er ihvertfall det tilbudet jeg benyttet meg av og måtte benytte meg av skulle jeg i det hele tatt ha noe elite på drømmelista så jeg gir egentlig blanke i om det tar noen ekstra uker. Det som var kjipt var at det var 16 andre som hadde bestillt før meg på EB i Tønsberg og viss de fikk Elitene i samme leveringer som de fikk Nintendo Wii så kunne det ta tid for Wii'ene fikk de bare fire om gangen av. Noe som høres helt på tryne ut, men men. Håper bare ikke premiumen min får RRoD før jeg blir ringt opp fra EB 9523102[/snapback] Det som er sykt, jeg har stått tre uker i kø og fikk beskjed om at det skulle komme uke 36, og nå er det uke 38 uten at noe har dukket opp, men vil tro de har på vei inn mht. at norske aktører har enheter på vei inn på lager nå, tipper MS Norge og MS Sverige får konsoller ganske likt. ~ Mortis360 9523286[/snapback] samme som meg har også stått i kø i tre uker Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 er vel 3 uker her også nå ca....var nummer 22 av 52 når jeg sjekket forrige uke Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Får de inn en konsoll så er jeg fornøyd, da kan jeg mobbe de som er bak meg i køen. Er nr 1 av rundt 25 her i Drammen. ~ Mortis360 Endret 18. september 2007 av Mortis360 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå