Gå til innhold

Xbox 360 Elite i hus. Bilder og inntrykk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk inntrykk fra EB Games at det kunne ta opptil 2mnd før de fikk inn konsoller overhodet. :ermm:

~ Mortis360

9512221[/snapback]

en kompis snakka med en på EB som antydet at det kunne drøye til "nærmere jul" før de fikk inn nye elite...

9512418[/snapback]

Herregud!! (Mildt sagt!). De har da ikke lov til å drive på slik? :hmm:

~ Mortis360

Lenke til kommentar
Fikk inntrykk fra EB Games at det kunne ta opptil 2mnd før de fikk inn konsoller overhodet. :ermm:

~ Mortis360

9512221[/snapback]

en kompis snakka med en på EB som antydet at det kunne drøye til "nærmere jul" før de fikk inn nye elite...

9512418[/snapback]

Herregud!! (Mildt sagt!). De har da ikke lov til å drive på slik? :hmm:

~ Mortis360

9512427[/snapback]

Hva er det de ikke skulle ha lov til?

Det er da ikke ebgames som bestemmer hva MS klarer levere. Hvis MS plutselig finner ut at de vil levere til elkjøp, ekspert, komplett etc etc før det er ebgames sin tur så er det jo lite eller ingenting ebgames kan gjøre. Hvis man ser bort ifra gråsone-import da.

Det eneste ebgames har gjort er å undervurdere etterspørselen etter en vare. Hvis det skulle vært ulovlig så hadde det blitt skummelt å drive butikk i dette landet.

Edit:

Hvis man ikke vil vente på ebgames så star man da fritt til å kjøpe fra f.eks netshop til 4400kr. På folkene i denne tråden så skulle man nesten trodd at Ebgames var første kjeden som ble utsolgt for en vare noen gang. Håper ingen av dere hadde lyst på en Wii i den første perioden den var for salg........

Endret av Darth MToffy
Lenke til kommentar
Snakka just med daglig leder for EBGames Bergen (tok på meg jornalistbuksene). De sa at forsinkelsen lå hos MS Europa. De hadde ikke fått noen dato, men beskjed om at det var snakk om uker ikke måneder. Så opp mot jul er nok renspikka okseavføring.

9512573[/snapback]

Veldig merkelig, skjønner ikke ossen flere kjeder har konsoller på vei inn denna uka her.

~ Mortis360

Lenke til kommentar
ebgames må følge norsk forbruker lov og det er ikke mange ukene man skal vente på bestilling før de har brutt den loven,snakker vi om nærmere jul så snakker vi om erstatning

9512587[/snapback]

Med slike utsagn er det fint om du smeller opp lovteksten, og peker på rett lov og paragraf :)

EDIT: @Mortis: Ganske enkelt egentlig. Kjeder har som regel et hovedlager. EB Games sitt hovedlager er skåltomt. Må derfor vente på MS.

Endret av Ravn
Lenke til kommentar
ebgames må følge norsk forbruker lov og det er ikke mange ukene man skal vente på bestilling før de har brutt den loven,snakker vi om nærmere jul så snakker vi om erstatning

9512587[/snapback]

Hvilken lov og hvilken paragraf?

Her har folk satt seg på venteliste......Ser ingen her som har fått en skriftlig garanti om leveringsdato eller liknende.

Når ble det ulovlig og bli utsolgt?

Endret av Darth MToffy
Lenke til kommentar
Snakka just med daglig leder for EBGames Bergen (tok på meg jornalistbuksene). De sa at forsinkelsen lå hos MS Europa. De hadde ikke fått noen dato, men beskjed om at det var snakk om uker ikke måneder. Så opp mot jul er nok renspikka okseavføring.

9512573[/snapback]

utsagnet som visstnok hadde kommet over disk (om at konsollene kommer "nærmere jul") må ikke taes helt bokstavelig, men to uker frem i tid er jo også nærmere jul.

:)

det som er synd for eb games, uansett om det tar to eller fire uker til de får påfyll, er jo at de er en av få kjeder som har gått hardt ut med en kampanje som frister mange - da er det kjipt at ms ikke klarer å følge opp og skaffe nok konsoller.

Lenke til kommentar

Det er vel ingen andre butikker man kan bytte inn premiumen og 5 spill og få en ny elite til 99 kr mellomlegg er det? Det er ihvertfall det tilbudet jeg benyttet meg av og måtte benytte meg av skulle jeg i det hele tatt ha noe elite på drømmelista så jeg gir egentlig blanke i om det tar noen ekstra uker.

Det som var kjipt var at det var 16 andre som hadde bestillt før meg på EB i Tønsberg og viss de fikk Elitene i samme leveringer som de fikk Nintendo Wii så kunne det ta tid for Wii'ene fikk de bare fire om gangen av. Noe som høres helt på tryne ut, men men.

Håper bare ikke premiumen min får RRoD før jeg blir ringt opp fra EB :ermm:

Lenke til kommentar
Det er vel ingen andre butikker man kan bytte inn premiumen og 5 spill og få en ny elite til 99 kr mellomlegg er det? Det er ihvertfall det tilbudet jeg benyttet meg av og måtte benytte meg av skulle jeg i det hele tatt ha noe elite på drømmelista så jeg gir egentlig blanke i om det tar noen ekstra uker.

Det som var kjipt var at det var 16 andre som hadde bestillt før meg på EB i Tønsberg og viss de fikk Elitene i samme leveringer som de fikk Nintendo Wii så kunne det ta tid for Wii'ene fikk de bare fire om gangen av. Noe som høres helt på tryne ut, men men.

9523102[/snapback]

Det som er sykt, jeg har stått tre uker i kø og fikk beskjed om at det skulle komme uke 36, og nå er det uke 38 uten at noe har dukket opp, men vil tro de har på vei inn mht. at norske aktører har enheter på vei inn på lager nå, tipper MS Norge og MS Sverige får konsoller ganske likt.

~ Mortis360

Lenke til kommentar

9523102[/snapback]

Det som er sykt, jeg har stått tre uker i kø og fikk beskjed om at det skulle komme uke 36, og nå er det uke 38 uten at noe har dukket opp, men vil tro de har på vei inn mht. at norske aktører har enheter på vei inn på lager nå, tipper MS Norge og MS Sverige får konsoller ganske likt.

~ Mortis360

9523286[/snapback]

samme som meg :) har også stått i kø i tre uker

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...