Gå til innhold

Xbox 360 Elite i hus. Bilder og inntrykk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har leita litt rundt og på xboxlife.dk fant jeg dette.

 

 

" Ja, har lige ringet til EBGames i City 2. De siger, at grunden til, at de ikke har modtaget nogle Elites endnu, er fordi at Microsoft i Danmark ikke har modtaget dem endnu. Det samme gælder for hele Scandinavien. Eliten er udsolgt over det hele.

 

Der går nok lidt tid endnu."

 

så det virker som det gjelder ebgames i flere land...haha det er bare utrolig dårlig planlegging før man kommer med et tilbud...

9503915[/snapback]

 

Detta er i alle fall langt fra holdbart fra EB Games, idag skal jeg ned å høre om å få bytta min 360 inn til PS3 for jeg er drittlei av hele ventetiden. Burde få en god pris på PS3 ved innbytte mener jeg når de ikke greier å skaffe konsoller. Ifølge forbrukerrådet burde de ikke føre produktet verken på kampanje eller i butikk når de absolutt ikke greier å få tak i de innen rimelig tid.

 

~ Mortis360

Lenke til kommentar
Merkelig at det skal ta så lang tid hos EB. Hos våres leverandør så står det "forventa 21. september" (og forventningene til leverandøren våres stemmer ofte).

9511118[/snapback]

 

Hvilken leverandør bruker dere? Vet Elkjøp har konsoller på vei inn, men EB Games hører man ikkenoe fra.

 

~ Mortis360

9511241[/snapback]

 

Dette er Telekiosken (og flere) sin dataleverandør (Itegra). Bestilte min derfra pga. ca. samme pris som elkjøp (dvs. ansattpris) + at jeg får levert på jobb. Ikke at vi pleier å selger Xbox 360, men det er faktisk mulig ;)

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
Dette er Telekiosken (og flere) sin dataleverandør (Itegra). Bestilte min derfra pga. ca. samme pris som elkjøp (dvs. ansattpris) + at jeg får levert på jobb. Ikke at vi pleier å selger Xbox 360, men det er faktisk mulig ;)

9511265[/snapback]

 

Skal jaggumei snakke med EB Games gitt, de påstår de ikke vet, men de får jo fra en leverandør (Sikkert MS Norge, men der får jo f.eks Norek og Integra fra også), så for min del er det noe ugler i mosen her. :hmm:

 

~ Mortis360

Lenke til kommentar
Dette er Telekiosken (og flere) sin dataleverandør (Itegra). Bestilte min derfra pga. ca. samme pris som elkjøp (dvs. ansattpris) + at jeg får levert på jobb. Ikke at vi pleier å selger Xbox 360, men det er faktisk mulig ;)

9511265[/snapback]

 

Skal jaggumei snakke med EB Games gitt, de påstår de ikke vet, men de får jo fra en leverandør (Sikkert MS Norge, men der får jo f.eks Norek og Integra fra også), så for min del er det noe ugler i mosen her. :hmm:

 

~ Mortis360

9511290[/snapback]

 

I værste fall så kan du faktisk bestille fra oss og få den levert hjem til hjemadresse. Vi har nemlig noe som kalles Itegra Direkte hvor du kan bestille, betale og få kvittering hos oss og så får du varen sendt hjem (Levert på døra for å være eksakt). Dog jeg er usikker på pris på Elite hos oss da. Tviler på at vi kan konkurrere med EB Games da (og i alle fall ikke mot tilbudet de kjører nå). Men om man skulle bli utålmodig (så kan man jo ta turen innom Elkjøp om man liker de ;))

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Det ble nok Elite allikevel. Tror jeg fikk bestillt den siste fra gamezone.no. Sto "1 på lager" før jeg bestillte og nå står det "bestillingsvare". Lover bra det :)

 

Noen som har erfaring fra gamezone - hvor lang tid det tar før man får varen og liknende?

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar

Noen som tør å anslå hva dette er verdt? Har bestemt meg for å selge privat og droppe 360 Elite, og vente og se hvordan markedet blir etterhvert..

 

- XBOX 360 Premium

- Ekstra håndkontroll

- XBOX 360 WLAN Adapter

- Forza 2 Collectors Edition

- Need For Speed: Most Wanted

- Project Gotham Racing 3

- Test Drive Unlimted

- Ridgeracer 6

 

Gidder ikke å starte tråd for hva det er verdt, så håper på ett greit forslag, selv tipper jeg 4000kr?

 

~ Mortis360

Endret av Mortis360
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...