Grubern Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Kjøpte meg en Elite på lefdal på lagunen i dag Fikk med meg den siste. Så lagt: Fornøyd 9475204[/snapback] vet du hvilken drive du har fått?Hvis duhar hatt premium før hva mener du om støyen? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Min Premium har BenQ Drevet, så er ikke bare Elite som har stillere drev Lenke til kommentar
Grubern Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Min Premium har BenQ Drevet, så er ikke bare Elite som har stillere drev 9483861[/snapback] ok..det er visst litt forskjellig har jeg hørt..så den er stillere?(mens du spiller spill?)..skala fra 1-10 og 10 er samsung\toshiba på full guffe, hva mener du benq gir fra seg i lyd på skalaen? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Aner ikke, siden jeg aldri har synes 360 er noe spesielt bråkete. Men den er stillere. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Det sies at den er like "bråkete" som tidligere versjoner. Ikkje mye forskjeller ihvertfall. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Hvordan betsiller men rett fra fabrikken?? og hva koster det? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Hvordan betsiller men rett fra fabrikken?? og hva koster det? 9484492[/snapback] Du får nok ikke bestilt direkte, må nok kjøpe i butikk. Hvis jeg ikke hører noe om konsollen min snart, tar jeg turen dit og spør om jeg kan bytte den til PS3 med evnt mellomlegg, er så møkkalei av å vente nå.. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Grubern Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Hvordan betsiller men rett fra fabrikken?? og hva koster det? 9484492[/snapback] Du får nok ikke bestilt direkte, må nok kjøpe i butikk. Hvis jeg ikke hører noe om konsollen min snart, tar jeg turen dit og spør om jeg kan bytte den til PS3 med evnt mellomlegg, er så møkkalei av å vente nå.. ~ Mortis360 9484578[/snapback] Har sendt mail til eb og ms...de bare kaster ballen til hverandre.Noe er muffins :!: her.hehe nei da.Men det kan da ikke ta så lang tid å få sendt noen ut.enten det er ms i Usa,ms i Norge som drøyer..men har fortsatt litt igjen av den kremen du snakka om Lenke til kommentar
neo2001 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 ok..det er visst litt forskjellig har jeg hørt..så den er stillere?(mens du spiller spill?)..skala fra 1-10 og 10 er samsung\toshiba på full guffe, hva mener du benq gir fra seg i lyd på skalaen? 9483920[/snapback] jeg syns min elite bråker litt mindre enn premium, men støyen er annerledes. i motsetning til den gode gamle propellflyduren når man spiller fra en dvd-plate, er det en annerledes dur nå. litt mildere, roligere og pynteligere på støyfronten, men ikke radikalt... Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) ok..det er visst litt forskjellig har jeg hørt..så den er stillere?(mens du spiller spill?)..skala fra 1-10 og 10 er samsung\toshiba på full guffe, hva mener du benq gir fra seg i lyd på skalaen? 9483920[/snapback] jeg syns min elite bråker litt mindre enn premium, men støyen er annerledes. i motsetning til den gode gamle propellflyduren når man spiller fra en dvd-plate, er det en annerledes dur nå. litt mildere, roligere og pynteligere på støyfronten, men ikke radikalt... 9484755[/snapback] Samme her. Støyen har en litt annen karrakter med Elite enn min gamle Premium, men det er så absolutt støy enda. Det er litt mer behagelig sus nå i stedet for duringen som var før, men det bråker helt idiotisk mye enda spør du meg. Blir nok aldri kvitt dette på X360 så lenge de bruker DVD-spillere i hvert fall. Endret 14. september 2007 av Darth MToffy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Noen som vet når Elkjøp/Expert osv vil få inn Elite på lager igjen? Har vært overalt i Stavanger og alle er utsolgt I de fleste nettbutikker, jeg har vært innom, er den også utsolgt. Og det er ikke lenge til Halo 3 kommer ut. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Fikk kjøpt min på den lokale Elkjøp butikken Tror det var den siste da. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Noen som har bestilt hos EB Games og fått en konsoll etter 27 Aug - 15 Sept? ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 det var 25 stk på venteliste i Stavanger sist jeg hørte. (onsdag) og den ansatte visste ikke når den kom inn på lager igjen. det blir nok Halo 3-versjonen på meg. den er så stilig pluss at den mest sannsynlig har hdmi(mindre kabelrot). så blir det 120 gb hdd senere. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 På tide at de for inn flere ass, forhåndsbestilte min hos dem den 28.08.07........ Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Har sendt inn forespursel til Forbrukerrådet ang dette, syntes dette er for dårlig. De er plikta til å skaffe konsoller innen rimelig tid, og det har ikke kommet inn noen siden slippdatoen. Hvordan de skaffer konsoller er oss kunder likegyldig bare vi får varen våres. De kan godt kjøpe konsoller hos Elkjøp for min del. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Grubern Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Noen som har bestilt hos EB Games og fått en konsoll etter 27 Aug - 15 Sept? ~ Mortis360 9501475[/snapback] Har leita litt rundt og på xboxlife.dk fant jeg dette. " Ja, har lige ringet til EBGames i City 2. De siger, at grunden til, at de ikke har modtaget nogle Elites endnu, er fordi at Microsoft i Danmark ikke har modtaget dem endnu. Det samme gælder for hele Scandinavien. Eliten er udsolgt over det hele. Der går nok lidt tid endnu." så det virker som det gjelder ebgames i flere land...haha det er bare utrolig dårlig planlegging før man kommer med et tilbud... Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 husker ikke og gadd ikke skjekke hele tråden; men de "vanlige xboxene skal vel også få ny bedre innmat? Når blir det? Lenke til kommentar
Micern Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Regner med at du snakker om innføringen av 65nm prosessorer. Det er for øyeblikket ingen som vet nårtid dette vil komme til Norge, eller til USA for den saks skyld, men det har gått rykter om at det ligger like rundt hjørnet (høsten 07). Kjenner jeg Norge rett så får vi det sikkert lenge etter USA. En annen ting som også skal bli innført på vanlige 360er med hdmi port, og 360er med dette skal visstnok være i full produksjon. Spørsmålet er nårtid de vil dukke opp i butikkene ettersom lagrene deres går tomme. Er det forresten noen som vet hvor lang nettverkskabelen som følger med 360 er? Gidder ikke lange et helt nytt topic Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 følger ikke med noen nettverkskabel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå