Gå til innhold

Xbox 360 Elite i hus. Bilder og inntrykk


Anbefalte innlegg

Så det at noen kommer på døra bør man ta med en gravmaskin salt.

9457685[/snapback]

Tull. Og hvordan "posten" har rotet seg borti dette skjønner jeg heller ikke. DHL henter og leverer Xboxen på døra. Nuff said :p

9458481[/snapback]

 

Rart at jeg fikk annerledes behandling. Sikkert noen startsproblemer elns. For var dette som skjedde meg :(

 

EDIT: Men fikk da reparert boxen etter lang tid :(

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har bestilt elite på EBGames stovner og står som nummer 23-24  :no: i følge han bak disken sa at de som får flest forhåndsbestillinger får først men det gjenstår og se :hmm:  og kunne ikke gi meg noe dato.

 

må få inn snart..ser at blant annet at mortis har ventet lenge :mad:

9461779[/snapback]

 

Jeg venter vel nå på min i 3 uke, hvis de gir butikkene som har flest bestillinger maskiner først vil jeg si de har idiotisk system! :thumbdown:

 

~ Mortis360

Lenke til kommentar
Har bestilt elite på EBGames stovner og står som nummer 23-24  :no: i følge han bak disken sa at de som får flest forhåndsbestillinger får først men det gjenstår og se :hmm:  og kunne ikke gi meg noe dato.

 

må få inn snart..ser at blant annet at mortis har ventet lenge :mad:

9461779[/snapback]

 

Jeg venter vel nå på min i 3 uke, hvis de gir butikkene som har flest bestillinger maskiner først vil jeg si de har idiotisk system! :thumbdown:

 

~ Mortis360

9462526[/snapback]

 

 

Ja det er jeg helt enig..virker som om eb games ikke vil si så mye hverken når de får inn nye eller noe om tilbudet.(bytte for 99 virker ikke som en knall deal for ebgames :ph34r: )...men det var det han sa i hvertfall.3.uke??det er jo helt bak mål da....de får de sikkert inn 30 okt ..hehe.faen driit. :cry:

Lenke til kommentar
Ja det er jeg helt enig..virker som om eb games ikke vil si så mye hverken når de får inn nye eller noe om tilbudet.(bytte for 99 virker ikke som en knall deal for ebgames :ph34r: )...men det var det han sa i hvertfall.3.uke??det er jo helt bak mål da....de får de sikkert inn 30 okt ..hehe.faen driit.  :cry:

9462854[/snapback]

Nå er det vel lite ebgames kan gjøre med tanke på tidspunktet for når MS leverer boxer til dem.

 

Virker rett og slett som om MS(og kanskje ebgames) har undervurdert etterspørselen etter Elite siden de forsvant nesten med en gang. Uansett så kan ikke ebgames trylle heller. De får boxene sine når MS finner det for godt å levere dem.

 

Og hvis dere føler litt over 2uker(ja det var 2uker siden lansering på fredag) er laaaang ventetid så ville jeg belaget meg på en gjeng med skuffelser fremover :whistle:

 

Akkurat nå er jeg rimelig happy for at jeg hev meg i bilen og kjøpte første dagen.

 

PS! Til slutt noe som jeg bare må få ut av systemet...

 

Hvert 4.de innlegg i denne tråden er noe slikt som dette

 

"noen som vet om ebgames har fått inn flere eller hvor mange som er på liste i butikk XXXXXXX?"

 

Dere som spør slik har vel hørt om en liten oppfinnelse ved navn telefon? På ebgames.no står det telefonnummer til alle ebgames-butikkene. Jeg snakket med 3 forskjellige butikker på lanseringsdagen og alle var veldig behjelpelige.. hint hint.

Lenke til kommentar
Ja det er jeg helt enig..virker som om eb games ikke vil si så mye hverken når de får inn nye eller noe om tilbudet.(bytte for 99 virker ikke som en knall deal for ebgames :ph34r: )...men det var det han sa i hvertfall.3.uke??det er jo helt bak mål da....de får de sikkert inn 30 okt ..hehe.faen driit.  :cry:

9462854[/snapback]

Nå er det vel lite ebgames kan gjøre med tanke på tidspunktet for når MS leverer boxer til dem.

 

Virker rett og slett som om MS(og kanskje ebgames) har undervurdert etterspørselen etter Elite siden de forsvant nesten med en gang. Uansett så kan ikke ebgames trylle heller. De får boxene sine når MS finner det for godt å levere dem.

 

Og hvis dere føler litt over 2uker(ja det var 2uker siden lansering på fredag) er laaaang ventetid så ville jeg belaget meg på en gjeng med skuffelser fremover :whistle:

 

Akkurat nå er jeg rimelig happy for at jeg hev meg i bilen og kjøpte første dagen.

 

PS! Til slutt noe som jeg bare må få ut av systemet...

 

Hvert 4.de innlegg i denne tråden er noe slikt som dette

 

"noen som vet om ebgames har fått inn flere eller hvor mange som er på liste i butikk XXXXXXX?"

 

Dere som spør slik har vel hørt om en liten oppfinnelse ved navn telefon? På ebgames.no står det telefonnummer til alle ebgames-butikkene. Jeg snakket med 3 forskjellige butikker på lanseringsdagen og alle var veldig behjelpelige.. hint hint.

9462887[/snapback]

 

Er forsåvidt enig at eb ikke kan gjøre noe med det..men syns at de burde forberedt seg litt bedre...folk går alltid mann av huset for å skaffe seg det nyeste. At beholdningen ikke varte lenger og at det tar lang tid før de får inn nye så syns jeg det er litt dårlig..prøver ikke å lage kvalme eller no :thumbup: regner med at det spretter opp meldinger når folk får sin elite...så DET skal jeg ikke mase om.....venter bare i spenning :dribble:

Lenke til kommentar

Tar meg en tur innom EB Games her i Drammen idag, ble i utgangspunktet lovet en 360 Elite iløpet av forrige uke, noe som ikke skjedde (Dumt å love kunder når produkter kommer). De burde nok tenkt litt lengere, når noe nytt kommer selger det jo alltid bra, men de tenkte vel ikke så langt siden de har PS3. :nei:

 

~ Mortis360

Endret av Mortis360
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Xbox Elite er fortsatt en Xbox360, bare med ett par oppgraderinger. Så alle 360 spill er elite spill.

 

Har du konsollen og 3 spill du vil bytte inn kommer maskina på en høyere pris. Det må være 5 spill for at du skal få tilbudet på 99 kroner.

9463679[/snapback]

 

 

åå :( men er det veldig stor prisforskjell? Tar dem 599 X 2?! :O

Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale deg å ringe til nærmeste EB Games butikk og hør hva du må regne med å betale for en Elite når du bytter inn Premium konsollen din og de spilla du vurderer å bytte inn.

 

Så får du nok vite eksakt pris. Jeg vet ikke hvordan de regner det ut eller om gamle spill har mindre verdi enn nye! Bytter du inn 5 gamle spill får du fortsatt Elite til 99,-

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
EB Games Norge har ikke fått inn konsoller, de vet heller ikke når det kommer inn, har snakket med de idag. Angående køen på EB Games i Drammen så er det 13stk i kø hvis noen lurer.

 

~ Mortis360

9463835[/snapback]

 

 

I Bergen da ?:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...