Gå til innhold

Xbox 360 Elite i hus. Bilder og inntrykk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
snip

9349041[/snapback]

Peedee? Er du tilbake eller har vi å gjøre med en falsk doktor-imitator?

9349080[/snapback]

Jeg har jo alltid vært en falsk doktor-imitator :D

Er bare på mitt første come-back etter min selvpålagte ferie/leave. Hvor mange hadde Muhammad Ali? For ikke å snakke om Sugar Ray Leonard? Men mange på meg blir det nok ikke, selv om det under fikk meg til å sprekke som en gammel alkis:

Bioshock har fått revet meg litt ut av hjemmekino modusen og fått meg tilbake inn i 360 spilling. Dog - det er ikke så mye tid til å kverrulere for meg lenger på forumene her selv om jeg leser i blant for å snappe opp info - f.eks om Elite som frister veldig. Jeg kverrulerer nok mest og best blant "likesinnede" over på avforum.no. Hehe. Så don't worry. Blir nok ikke så ofte posting her. :)

Ellers - mere angående Elite temaet: Litt skuffende for de med Elite og HDMI at 360'n fortsatt ikke har fått kode får True HD ut via HDMI'n. Med optisk på premium gikk det jo ikke selvfølgelig, men nå synes jeg de får få ut fingeren og taste noen linjer ekstra på de 4 millionene linjer med kode som driver 360 HD DVD dekoding/avspillingen.

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar
Det var jo helt rått tilbud, men må jo være noen haker med det?

Kan jo bytte inn 5 spill til 99kr eller i verste fall 199kr.

9349309[/snapback]

Prey er ikke en av de ekskluderte titlene. Koster 99,- på Elkjøp, kjøp fem av de. :D

9349329[/snapback]

Det står i liten skrift på tilbudet:

"ingen like titler"

Lenke til kommentar
Det var jo helt rått tilbud, men må jo være noen haker med det?

Kan jo bytte inn 5 spill til 99kr eller i verste fall 199kr.

9349309[/snapback]

Prey er ikke en av de ekskluderte titlene. Koster 99,- på Elkjøp, kjøp fem av de. :D

9349329[/snapback]

Det står ingen like titler.

Lenke til kommentar
Sa ifra til en kompis om EB Games tilbudet med bytte inn 5 spill og konsoll. Han er på vei ned ditt nå. De hadde 1 igjen

9349507[/snapback]

Noen som vet hvor komplett den opprinnelige premium-pakka må være? Eske, plastikk, alle deler etc?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
http://www.ebgames.no/elite.asp

byttt inn premium med 5 rævva spill, og få elite for 99! :p

9349209[/snapback]

Hoi! Jeg ser mulighet til å bytte inn min helvettes bråkefaen Premium her! 1400 spenn for en Elite hadde vært sweet! Og jeg må jo uansett innom EB for å kjøpe BioShock i dag ;)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
hva er da vitsen med å bytte inn? da mister du jo alle tingene eller ligger alle savene på xbox live accounten?

9349625[/snapback]

Jeg har allerede gamertaggen min på minnekort, men har mange savegames på harddisken. Tror dog man skal klare å prate seg til å beholde 20GB HD-en frem til man har overført innholdet på den over på 120GB disken, bare man kan gjøre rede for at man faktisk har harddisken.

Og robiwan, tror nok de skal ha navn og telefonnummer av deg når de tar innbytte, slik at de kan kontakte deg om noe er feil.

Endret av Slettet-t9DveYkZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...