Gå til innhold

Xbox 360 Elite i hus. Bilder og inntrykk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lott OT, men noen som vet om det er lang liste på EB i Drammen?

9445543[/snapback]

 

Var 3stk i køen forrige onsdag. Ble lovet konsoll iløpet av denne uken, men det stemmer ikke gitt. Gleder meg til den første de får inn, den skal jeg hente personlig. :!:

*Be til gud om at EB Games Drammen får inn en konsoll* :innocent:

 

EDIT: Ser du er fra Røyken, går tilfeldigvis på Røyken VGS. :whistle:

 

~ Mortis360

Endret av Mortis360
Lenke til kommentar

I dag var jeg å henta meg en Elite :w00t:

Kjøpte med Forca Motorsport 2, det skal funke bra det?

 

Synes maskiene virka veldig stille das jeg starta den opp, men når jeg satte spillet i og DVD'n begynte å snurre, DA bråkte den en hel del ;)

Men egentlig ikke noe problem for meg, da jeg kjører mye lyd når jeg spiller.

 

Knall maskin!

Lenke til kommentar

Etter det eg har erfart var det vel også forskjeller ute og gjikk mellom den orginale PS2`en ka viftstøy angår ihvertfall ;) Men eg vil muligens tro 360 støyer meir utelukkende pga. dvd-rommen. Dersom viftestøyen til ein PS2 overgår denne må det ha vert ein mandags konsoll ihvertfall.

 

Hadde aldri ein slik stor PS2 sjøl da, spillte hos venner.

Lenke til kommentar
Litt OT:

 

Jeg bytter maskin (Premium til Elite). Tenkte å bruke et minnekort til å overføre savegames og profil, og slette alt annet.

 

Men, kan jeg laste ned Arcade-spill, og tilleggspakker jeg har kjøpt? Blir dette i så fall bare spillbart når jeg er logget inn over Live-nettverket, eller funker det også offline?

 

Hvis man overfører med Kit får man, slik jeg har forstått det, bare spille disse spilla når man er online.

9445167[/snapback]

Lenke til kommentar
Det er vel så vidt jeg vet Elkjøp. Selges for 3895,-

Kjøpte min der, så slapp jeg frakt og alt. Første gang jeg er fornøyd med et kjøp på elkjøp!

9453827[/snapback]

 

Helt til du (eventuelt) får RRoD ;) Kjøpte min direkte fra leverandør jeg. Så kan jeg styre service selv (^^,)

9453886[/snapback]

Men da er det val bare å mase på microsoft så kommer de å henter. De spør jo ikke etter hvor han kjøpte den.

Lenke til kommentar
Det er vel så vidt jeg vet Elkjøp. Selges for 3895,-

Kjøpte min der, så slapp jeg frakt og alt. Første gang jeg er fornøyd med et kjøp på elkjøp!

9453827[/snapback]

 

Helt til du (eventuelt) får RRoD ;) Kjøpte min direkte fra leverandør jeg. Så kan jeg styre service selv (^^,)

9453886[/snapback]

Men da er det val bare å mase på microsoft så kommer de å henter. De spør jo ikke etter hvor han kjøpte den.

9456407[/snapback]

Ja det er vel bare å ringe MS uansett hvor du kjøpte boxen!? Så kommer det en luring og henter den på døra di.

Lenke til kommentar
Ja det er vel bare å ringe MS uansett hvor du kjøpte boxen!? Så kommer det en luring og henter den på døra di.

9456716[/snapback]

 

Å hente på døra er å ta i. Man må nok bidra med mye selv. Lillebror hadde en Xbox 360 Premium som tok kvelden etter 1 dag bruk (ved release). Vi bor i Oslo-området så regnet nesten med at det kom en på døra å henta (slik som jeg fikk beskjed om). Etter 3 dager kom posten på døra med en eske spesiallaget for Xbox 360 som vi måtte legge den ned i. VI måtte kjøre til posten for å poste den (porto var betalt da). Så venta vi vel en god 4-5 uker før vi fikk den tilbake (ble sendt helt til tyskland).

 

Så det at noen kommer på døra bør man ta med en gravmaskin salt. Pluss at når jeg ringte Microsoft så fikk jeg ei svensk dame som fikk panikk da hun fant ut at jeg snakka Norsk og ba meg om å prate Engelsk (Mens hun ironisk nok fortsatte å prate svensk). :p

Lenke til kommentar
Så det at noen kommer på døra bør man ta med en gravmaskin salt.

9457685[/snapback]

Tull. Og hvordan "posten" har rotet seg borti dette skjønner jeg heller ikke. DHL henter og leverer Xboxen på døra. Nuff said :p

9458481[/snapback]

Var det jeg trodde. Er jo endeløse innlegg her på forumet der folk har fått DHL på døra.

 

Jeg er heldigvis en av de som ikke har sett snurten av en rød ring enda, men har da fått med meg såpass.

 

Så er det noen vare som skiller seg ut med at det er ett fett hvor man kjøper den så er det X360. Kjøp på flyplassen i eskimoland eller på Elkjøp og MS kommer på døren og henter. Rett nok DHL som henter den men who cares. Man slipper sette en fot utenfor døren en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...