NorthernAvenger Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Noen sjanse for at de nye "Falcon-box'ene" kommer i Elites i Norge før tilbudet slutter? Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Tar nok litt tid før Falcon box'ene kommer til Norge. De har iallefall ikke ankommet USA enda. "Sometimes this fall" er det offisielle ordet. Lenke til kommentar
Kennda_J Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Faen, jeg tror jeg må kjøpe meg Elite jeg også...Med en nyinnkjøpt 46" Sony Bravia FullHd-skjerm og tv-bord (begge i sort) så er jeg rimelig sikker på at Elite kommer til å se strålende ut. En ting: Du nevner at den er stillegående, men har du testet den med spill også? Støyen er ikke markant på min 360 før jeg setter i et spill, for å si det sånn. 9348755[/snapback] Slik er min også. Når spillet starter da bråker den litt, men ellers er min stillegående. Endret 3. september 2007 av Kennda_J Lenke til kommentar
iCar Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Noen som har forhåndsbestilt Elite fra ebgames, som har hørt noe nytt om når dem forventer å få inn flere på lager? Lenke til kommentar
mbiof Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 I Bergen kan de ikke si noe om når de før inn nye eliter. Jeg er nr 4 på listen så jeg skal få i neste sending. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Haha, på EB på Kvadrat er jeg nummer 12 på listen... Jaja, bedre sent enn aldri. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Fler som hører en litt høyere lyd fra DVD drevet, i det du går fra spillet til Dash. Kan forklares som en nål som gnir seg mot plastisken. Skjer ikke alltid men noen ganger.. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Har du den på høykant? Prøv å legg den ned. Høres ut som samme problem som jeg har på min nåværende box. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Fler som hører en litt høyere lyd fra DVD drevet, i det du går fra spillet til Dash. Kan forklares som en nål som gnir seg mot plastisken. Skjer ikke alltid men noen ganger.. 9430852[/snapback] Jeg har ikke lagt merke til dette og min box står på høykant. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Har du den på høykant? Prøv å legg den ned. Høres ut som samme problem som jeg har på min nåværende box. 9430857[/snapback] Den ligger helt vannrett, bare en litt ubehagelig lyd. Du har Elite og? Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Nei, det gjelder en Core-utgave. Lager en lyd som om discen er borti disc-trayet når den spinner. Utrolig høy og plagsom lyd. Derfor ligger min XBox, til tross for at den ser ti ganger kulere ut når den står. Heldigvis får jeg meg Elite snart. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Ett lite tips til støydemping av xbox'en er å ha vibrasjonsdempene "knotter" montert på undersiden. Da vibrasjonen fra dvd-drevet lett forplanter seg til underlaget. Jeg merket ihvertfall stor forskjell . Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Når eg lar min Core stå på høykant og avslutter eit spill lager drevet ein durelyd akkurat som om discen spinner saaaakte rundt. I tillegg vil ikkje alltid drevet kommet ut når den står på høykant. Ligger den vannrett forsvinner begge disse probleme. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) haha ser ut som hver enkel xbox er unik Edit: ser ut som det er fler som har det samme, takk og lov LINK Endret 5. september 2007 av BanAnus Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Da er min elite bestilt...står som nr 6 på lista nu på nordby i sverige dem sku ringe med en gang den kom 99norske men kun 90SEK Endret 5. september 2007 av Shuttle Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 nr 1 på lista på Ski Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Så det er mye billigere i Sverige? Burde kanskje kjøpe der i tifellet da Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Da er min elite bestilt...står som nr 6 på lista nu på nordby i sverige dem sku ringe med en gang den kom 99norske men kun 90SEK 9431719[/snapback] Så det er mye billigere i Sverige? Burde kanskje kjøpe der i tifellet da 9432311[/snapback] HVis man "sparer" 10-20kr på å kjøpe i sverige så er det vel vanskelig å faktisk spare penger... Man må vel komme seg til sverige også... Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Da er min elite bestilt...står som nr 6 på lista nu på nordby i sverige dem sku ringe med en gang den kom 99norske men kun 90SEK 9431719[/snapback] Da er min elite bestilt...står som nr 6 på lista nu på nordby i sverige dem sku ringe med en gang den kom 99norske men kun 90SEK 9431719[/snapback] Så det er mye billigere i Sverige? Burde kanskje kjøpe der i tifellet da 9432311[/snapback] HVis man "sparer" 10-20kr på å kjøpe i sverige så er det vel vanskelig å faktisk spare penger... Man må vel komme seg til sverige også... 9432697[/snapback] Heilt sant...det koster 20kroner hver gang man kjører over med bilen men jeg handlet også litt røyk og sånt Lenke til kommentar
eddie1 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 hdmi/komponent er så minimal 9349974[/snapback] Feil. Stor forskjell, værtfall på mitt TV. Med HDMI får jeg mye klarere bilde, kontraster og fargedybde. 9350078[/snapback] Helt enig,det er stor forskjell på hdmi og komponent,bedre farger og klarere bilde spesielt på skjermer over 42 tommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå