Gå til innhold

Xbox 360 Elite i hus. Bilder og inntrykk


Anbefalte innlegg

Kan du bestille den pakken over nettet Mortis?

9373501[/snapback]

Det er også slik at de ikke hadde noen Eliter inne for øyeblikket, men at de tok dem inn for bestilling, bassert på etterspørsel.

 

 

Jeg fikk også beskjed om en må levere inn den gamle 360en+5 spill, samt 100 kroner, for at de skal legge inn en bestilling på Eliten for deg. Det vil si, at DU må levere inn din gamle Premium, og være foruten den, helt til de får inn Eliten, og du får beskjed om at den kan hentes.

 

Jeg sa til han at det virket ganske tøvete, da jeg gjerne ønsket å benytte min Premium, frem til de fikk inn Eliten, og om at det bare ikke gikk an for meg at jeg betalte et lite depositum (Eller at jeg leverte inn de 5 "gamle" spillene nå, som i seg selv ville fungere som et depositum), for så å "bytte", da jeg fikk beskjed om at Eliten var kommet inn. Det gikk han ikke med på.

 

Så jeg personlig venter det litt an, til jeg får bekreftet at de faktisk har en inne i butikken til salg, før jeg evt. Bytter inn min gamle 360.

9374840[/snapback]

 

Merkelig, jeg betalte 300kr i depositum for min Elite, og leverer min Premium når den kommer på lager. Han i butikken ringte også til hovedkontoret og fikk bekreftet at dette gikk.

 

~ Mortis360

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
går litt i gears, men mest vegas, for min del. Går vel bare å venter til Halo3 så vi får samlet hele gjengen igjen. Virker som folk er gått litt lei de gamle spillene. Så du får bare være klar i slutten av september  :love:

 

Men Hdmi skal visst være veldig bra  :innocent:

9375433[/snapback]

 

Jeg er [--------------|] klar for Halo 3 :)

 

Og ja, HDMI er fett....*kremt*

Lenke til kommentar

Ikke ha for store forhåpninger til den nye falcon-360'en.. Det er fortsatt dvd-drevet som bråker klart mest i boxen enda og det er vel det samme i de nye falcon-boxene også.

 

Jeg tenker nå på lydnivået og ikke varmeutvikling etc. Der blir nok den nye noen hakk bedre.

 

Det nye benq-dvd-drevet som sitter i Elite og vel også i falcon boxene bråker vitterlig friskt enda så ikke forvent en lydløs 360 med det første. Da må de få enda en ny dvd-spiller først.

Lenke til kommentar

Til de som har snakket med EB i Bergen så virker det som om de gir lit rare opplysninger til kundene sine.

 

Jeg også fikk beskjed om at jeg skulle levere inn premiumen min og avvente at de fikk inn nye eliter. Da jeg sa at jeg ikke kunne tenke meg å være uten boxen min på ubetstemt tid sa han at det var de som hadde "forhåndsbestillt" som fikk først. Noe som virker fornuftig. Men han sa også at jeg kunne bytte inn hd dvd addon siden elite hadde hd dvd drev innebygget. Meg bekjent har den ikke innebygget hd dvd drev noe jeg også sa til personen, men han var sikker i sin sak.

 

Poenget mitt er at det kanskje er lurt å ikke ta alt som EB Bergen sier for god fisk.

 

Jeg lurer også på som en tidligere trådsvarer på om EB games har en deal med ms for å få flest mulige premiumer vekk fra markedet. Det går ikke å selge en gammel premium med 5 spill for over 3800. De må få noe tilskudd fra MS. Men jeg klager ikke, langt ifra.

Lenke til kommentar
Jeg lurer også på som en tidligere trådsvarer på om EB games har en deal med ms for å få flest mulige premiumer vekk fra markedet.  Det går ikke å selge en gammel premium med 5 spill for over 3800.  De må få noe tilskudd fra MS.  Men jeg klager ikke, langt ifra.

9375918[/snapback]

Hehehe jeg spurte faktisk gutta på EB games:

 

"Hvordan klarer dere tjene penger på dette tilbudet?"

 

Begge 2 bare ristet på hodet og så ned i bakken. Så enten visste de ikke noe som helst eller så visste de at det var ett tapsprosjekt. Men jeg har også mine tanke om sponsing siden de ikke ville ha inn esker og annen embalasje. Det var bare så vidt de så på maskinen min en gang.

Lenke til kommentar
De har nok en avtale med MS eller et annet firma. Tviler på vi vil se 1000 vis av brukte konsoller til salgs hos EB Games uten eske

9375942[/snapback]

Det som er litt rart er att ingen andre forhandlere har denne innbytte ordningen.

Men tror nok det er ms som vil ha bort de gamle konsollene fra markedet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...