Gå til innhold

Xbox 360 Elite i hus. Bilder og inntrykk


Anbefalte innlegg

Jeg ror litt ja :p

 

Absolutt ikke spekulasjon, prisreduksjonene er bekreftet fra MS, og innholdet i de kommende Premium'ene som allerede er ute i USA er også bekreftet.

9370169[/snapback]

 

Du ror veldig. Du prøver å få til at det å kjøpe Premium + 120 GB harddisk er billigere, men det er ikke det.

Premium i dag koster 2800 kroner og 1500 i butikk som er 4300 kroner

Elite får du til 3800 hos EB Games så her er det store forskjeller.

 

Sammenligner vi nettpriser så må du ta med frakt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ror litt ja :p

 

Absolutt ikke spekulasjon, prisreduksjonene er bekreftet fra MS, og innholdet i de kommende Premium'ene som allerede er ute i USA er også bekreftet.

9370169[/snapback]

 

Du ror veldig. Du prøver å få til at det å kjøpe Premium + 120 GB harddisk er billigere, men det er ikke det.

Premium i dag koster 2800 kroner og 1500 i butikk som er 4300 kroner

Elite får du til 3800 hos EB Games så her er det store forskjeller.

 

Sammenligner vi nettpriser så må du ta med frakt.

9370957[/snapback]

Premium koster 2495, - på elkjøp

Lenke til kommentar
Elite får Svart box. 100gb større HDD. HDMI utgang som gir litt "skarpere" klarere bilder enn. Mindre kabelrot^^ En ting jeg faktisk lurer på selv, har Elite component og scart utgang som premium? :p

9372547[/snapback]

Elite har samme plugg som premuim og core i _tillegg_ til hdmi-utgangen. Så alle gamle kabler fungere på elite. Det følger faktisk med den vanlige komponent-kabelen i pakken i tillegg til hdmi-kabel.

Lenke til kommentar

Jeg har en amerikansk Premium som jeg gjerne kunne tenke meg å bytte inn mot en Elite. Har sett på det som står med liten skrift, og kan ikke se at det skal være noe i veien med det. Noen som vet?

 

Har EB fått en panteordning med MS, eller har de planer om å satse stort på at det blir en vanvittig interesse for brukte 360'er fremover?

Endret av Jarlsberg
Lenke til kommentar
Kan du bestille den pakken over nettet Mortis?

9373501[/snapback]

 

 

Var det slik at du må ha boksen maskinen kom i? :p Eller holder det med "bare" maskinen? :)

9373516[/snapback]

 

1. Du må nok bestille i butikk hos EB Games.

 

2. Du bør ha esken, men det burde gå greit hvis du ikke har den, bare å gjøre avtale som jeg gjorde.

 

3. 360 Elite er bestillingsvare i de fleste butikker, fikk beskjed om det her i Drammen.

 

~ Mortis360

Lenke til kommentar

Oslo folk som gidder sitte på toget i 20 minutter kan høre med EB games på Ski. Hos dem var det fullstendig dødt på fredagen, ingen interesse for Elite. Bare jeg som kjøpte og jeg var der rimelig sent på ettermiddagen. Veit jo ikke hvordan det er nå, men sjekk Ebgames siden for tlf nummer og hør med de.

Lenke til kommentar
Kan du bestille den pakken over nettet Mortis?

9373501[/snapback]

 

 

Ringte EB Games i Bergen i dag, for å forhøre meg om dette tilbudet.

 

Du trenger IKKE esken for å bytte.. Men du trenger alt ekstrautstyret som følger med i Premium pakken. (Ergo, ikke ting du har kjøpt utenom som supplement)

 

Det er også slik at de ikke hadde noen Eliter inne for øyeblikket, men at de tok dem inn for bestilling, bassert på etterspørsel.

 

 

Jeg fikk også beskjed om en må levere inn den gamle 360en+5 spill, samt 100 kroner, for at de skal legge inn en bestilling på Eliten for deg. Det vil si, at DU må levere inn din gamle Premium, og være foruten den, helt til de får inn Eliten, og du får beskjed om at den kan hentes.

 

Jeg sa til han at det virket ganske tøvete, da jeg gjerne ønsket å benytte min Premium, frem til de fikk inn Eliten, og om at det bare ikke gikk an for meg at jeg betalte et lite depositum (Eller at jeg leverte inn de 5 "gamle" spillene nå, som i seg selv ville fungere som et depositum), for så å "bytte", da jeg fikk beskjed om at Eliten var kommet inn. Det gikk han ikke med på.

 

Så jeg personlig venter det litt an, til jeg får bekreftet at de faktisk har en inne i butikken til salg, før jeg evt. Bytter inn min gamle 360.

 

Jeg fikk også bekreftet pr. Telefon at samtlige av mine spill kunne byttes inn for "Elite" tilbudet

 

Call of Duty 2

Saints Row

Condemned

Oblivion

King Kong

 

Kunne benyttes

 

Spill som "Perfect Dark" og andre launch titler ville dem ikke ta i mot.

 

Evt. Kan du "kjøpe" et par gamle spill hos EB games, som du får bekreftet er "gyldige", mens du bytter, for å få nok antall gamle spill, om du ikke ønsker å bruke noen av de du har i din samling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...