nosync Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Heisann. Har Vista og Xp på maskinen. De er installert på serperate HDD. Men under oppstartet når jeg skal velge "Vista" eller "XP" får jeg ikke velge, problemet er at jeg har et USB tastatur, og den ser ikke ut til å være aktiv når jeg er i dette vinduet. Er det noe som kan gjøres for å få tastaturet til å funke for å velge? Lenke til kommentar
stju_1987 Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Hei Vil anslå at du låner et gammelt tastatur med PS2 utgang for det er ofte ved valg i dos vindu ikke støtter nyere tastatur med USB. Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Regner med du kan sette USB-støtte i Bios.. Lenke til kommentar
nosync Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Regner med du kan sette USB-støtte i Bios.. 9348931[/snapback] D'OH! Takk, det kom jeg ikke på å sjekk ut! Takker! Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg innstallerte XP på en maskin med vista ultimate.. Men jeg får ikke opp valg for å bytte mellom xp og vista.. Noen som vet hva jeg skal gjøre for å komme inn på vista partisjonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå