turbokalle Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Driver å flytter inn i sokkelleilighet. Der er trådløst innkludert fra han som bor i øverste etasjen.. Men saken er at jeg har en DreamBox, samt Xbox som jeg trenger å få på nett, med kabel, ikke trådløst... Kan jeg bruke min SpeedTouch 585 til å motta det trådløse, for deretter å dele det ut videre hos meg med kabel og trådløst?? Isåfall hvordan gjør jeg det? Takker for svar! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Du bør sjekke hva slags router husverten har. Det enkleste er å skaffe seg en Linksys WRT54GL og sette den opp med Hypert firmware. Da kan du bruke den i klientmodus til å ta inn nettverk som du får ut på lanporten. Lenke til kommentar
turbokalle Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 Men tror du ikke jeg kan bruke speedtouch'en? Lenke til kommentar
riroil Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Nei den har ikke den muligheten til å ta imot dhcp trådløst. Lenke til kommentar
turbokalle Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 Nei den har ikke den muligheten til å ta imot dhcp trådløst. 9360866[/snapback] Ok. Men hvis jeg får lagt opp kabel fra ruteren til huseieren, kan jeg da bruke speedtouchen til å dele ut videre hos meg? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 585 er et routermodem. Tipper du kan bruke switchen i denne. Da må du slå av DHCP (LAN) i den og så sette kabel fra nabo inn i LAN. Lenke til kommentar
turbokalle Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 Sorry mas, men har en d-link dir 635 tilgjengelig. Har den mulighet til å ta imot trådløst? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Nei og det er bare noen spesielle routere som kan det. Normalt routere som kan bruke DD-WRT eller tilsvarende firmware. Lenke til kommentar
CopyDog Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Kan du ikkje sette opp "bridge connections" på pcen da og koble videre fra netverskorte på pcen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå