howerang Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Har vendt meg til at hver fredag kommer det en artikkel om dette, er den ferdig nå ? leste noe om at den skulle bare være i sommer ? Jeg syns at det burde bli fast fredagsartikkel anytime one the year. Gleder meg hver dag til at fredagen skal komme og jeg får meg litt god morsom lesning Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Slenger meg på den... kikket inn flere ganger i går og i dag uten noen ny grilling. Lenke til kommentar
Mafo Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Heisann! Vi har vekslet litt mellom å slippe ut disse på fredager og lørdager. Ukens artikkel er ute nå ihvertfall. Det er riktig at vi avslutter kundeservice-grillingen ganske snart, ihvertfall som ukentlige ringerunder. Dette er først og fremst fordi spalten var planlagt som et sommerinnslag, men også fordi det har blitt vanskeligere og vanskeligere å finne nye spørsmål som ikke er besvart i FAQ-delen av operatørenes hjemmesider. Vi overser imidlertid ikke alle de positive tilbakemeldingene vi har fått fra både lesere og aktører i bransjen (inklusiv kundebehandlere), så vi kan love at det ikke er siste gang Amobil plager kundeservice. Lenke til kommentar
auto6 Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Hva med å gjøre det sånn at lesere/brukere kan sende inn forslag til spørsmål på en epostadresse Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Hva med å gjøre det sånn at lesere/brukere kan sende inn forslag til spørsmål på en epostadresse 9371203[/snapback] I alle kundeservice-grillene oppfordrer vi til akkurat det i en link nederst i artikkelen Lenke til kommentar
auto6 Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 så den nå, burde jo egentlig ha sett den før , den var jo til og med med feit skrift. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå