Gå til innhold

Ps3 bundle på netshop til 5 295,-ink. mva.


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte fra SHG og pakken min endte på 5420, da sendt fra Danmark. Regner vel med det blir samme pris fra Netshop, kanksje litt mindre :thumbup: Uansett, det er klart verdt det. Ingenting er som følelsen av å løpe som f. ned til postkontoret før det stenger klokken 5 og løpe enda fortere hjem igjen med en pakke på 7 kilo for deretter å åpne opp den vakreste brødboksen som noen gang har blitt produsert.

 

Enjoy the joyride :w00t:

Lenke til kommentar
God deal, satt situasjonen i betraktning. Likevel ingen PS3 på meg før den er under 3500 og med interessante spill.

9348958[/snapback]

 

ser deg på psn om 3-5 år da!:p

 

Nice tilbud btw, jeg råder alle og slå til.. ps3 er kick ass så langt, for min del ihvertfall.

9354830[/snapback]

 

Tja....hadde gjerne slått til hadde det vært noen gode ekslusive spill til maskinen. Men til de kommer får jeg klare meg med 360'n og Bioshock :p

Lenke til kommentar
God deal, satt situasjonen i betraktning. Likevel ingen PS3 på meg før den er under 3500 og med interessante spill.

9348958[/snapback]

 

ser deg på psn om 3-5 år da!:p

 

Nice tilbud btw, jeg råder alle og slå til.. ps3 er kick ass så langt, for min del ihvertfall.

9354830[/snapback]

 

Tja....hadde gjerne slått til hadde det vært noen gode ekslusive spill til maskinen. Men til de kommer får jeg klare meg med 360'n og Bioshock :p

9355529[/snapback]

 

Kjøp heller PC versjonen av Bioshock.

Lenke til kommentar
God deal, satt situasjonen i betraktning. Likevel ingen PS3 på meg før den er under 3500 og med interessante spill.

9348958[/snapback]

 

ser deg på psn om 3-5 år da!:p

 

Nice tilbud btw, jeg råder alle og slå til.. ps3 er kick ass så langt, for min del ihvertfall.

9354830[/snapback]

 

Tja....hadde gjerne slått til hadde det vært noen gode ekslusive spill til maskinen. Men til de kommer får jeg klare meg med 360'n og Bioshock :p

9355529[/snapback]

 

Kjøp heller PC versjonen av Bioshock.

9355581[/snapback]

 

Nei vet du hva, foretrekker selvfølgelig å spille i 92" og med skikkelig surround lyd :thumbup: Blir liksom ikke det samme å sitte foran en 19" med et headsett på...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...