Gå til innhold

2K lytter til Bioshock-kritikk (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ehm, att det installerar rootkit nämnes inte ens? Om man kör 'process explorer' så måste det avslutas och man måste starta om datorn innan man spela? Om man använt sina installationer och inte avinstallerar spelet (diskkrash, ominstallation etc) så mister man möjligheten att någonsin installera spelet igen.

Inte en chans i helvetet att jag utsätter mig för rootkit för att spela ett spel eller lyssna på en CD. Då "stödjer" jag hellre piratverksamhet.

Lenke til kommentar

Spillene mine som jeg har kjøpt via steam har kun blitt installert en gang, selv om jeg har reformatert mange ganger siden HL2. Er bare å ha steam på en egen disk eller partisjon, og så installere steam etter en reformat. Spillfilene vil ligge der intakt og dukke opp i 'My games' uten at man trenger å laste ned eller installere på nytt (med mindre det er kommet en oppdatering). Dette vil gjelde en helt ny PC og, hvis du bare holder styr på hvor du har Steam installert.

Jeg kan skjønne argumentet med 'at man ikke eier det man kjøper', men det er egentlig ikke så nøye for min del, da jeg bare skal spille spillet, og ikke modifisere eller endre på det.

Sammenligningen med en dvdfilm med samme begrensning holder ikke mål. Det ble da mye rabalder med aktiveringen og krypteringen til HL2 og, men ingen døde av den grunn. Det ble faktisk et av tidenes beste spill.

SecuRom vil jeg også tro er disccontrollen og ikke selve aktiveringen. Infoen på Steam kan også være sakset fra retailversjonen, og derfor være unøyaktig mtp. hvilke beskyttelser som er impelmentert. Uansett. Gleder meg til å spille det så fort det er ferdig å laste ned fra steam.

Lenke til kommentar
Ehm, att det installerar rootkit nämnes inte ens? Om man kör 'process explorer' så måste det avslutas och man måste starta om datorn innan man spela? Om man använt sina installationer och inte avinstallerar spelet (diskkrash, ominstallation etc) så mister man möjligheten att någonsin installera spelet igen.

Inte en chans i helvetet att jag utsätter mig för rootkit för att spela ett spel eller lyssna på en CD. Då "stödjer" jag hellre piratverksamhet.

9374935[/snapback]

Spot on, innertier, amen to that, word up osv.

Lenke til kommentar
Spillene mine som jeg har kjøpt via steam har kun blitt installert en gang, selv om jeg har reformatert mange ganger siden HL2. Er bare å ha steam på en egen disk eller partisjon, og så installere steam etter en reformat. Spillfilene vil ligge der intakt og dukke opp i 'My games' uten at man trenger å laste ned eller installere på nytt (med mindre det er kommet en oppdatering). Dette vil gjelde en helt ny PC og, hvis du bare holder styr på hvor du har Steam installert.

9381524[/snapback]

Du trenger faktisk ikke reinstallere steam engang, jeg bare startet steam med administrative rettigheter etter å ha lagt inn vista, så la den inn det som trengtes selv. (som f.eks støtte for steam://)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...