Gå til innhold

Blir me matet med propaganda om midtøsten?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Salah: Åssen i svarteste midøsten kan du vite hva jeg mener? Det er rett og slett jævli idiotisk av deg.

Det er kanskje sånne som deg jeg mener. De der nede som ikke tåler i det hele tatt at folk nevner noe som helst om de syke ekstremistene. Du er kanskje en av dem? Sånn som du bruser opp som en selvmordsbomber like før han kaster seg inn i en skolebuss å sprenger de små barna til helvete, selvom jeg ikke engang har sagt hva jeg mener.

Og hvis du ikke oppfattet hva jeg mente: Dritten er de folka som trur de kan si og gjøre hva faen de vil fordi verden frykter de og religionen demmes kan tolkes sånn av de som er fucka i huet. Så spreng de møkkafolka, bli kvitt frykten, så kan vi leve mye fredeligere.

Lenke til kommentar
Salah: Åssen i svarteste midøsten kan du vite hva jeg mener? Det er rett og slett jævli idiotisk av deg.

Det er kanskje sånne som deg jeg mener. De der nede som ikke tåler i det hele tatt at folk nevner noe som helst om de syke ekstremistene. Du er kanskje en av dem? Sånn som du bruser opp som en selvmordsbomber like før han kaster seg inn i en skolebuss å sprenger de små barna til helvete, selvom jeg ikke engang har sagt hva jeg mener.

Og hvis du ikke oppfattet hva jeg mente: Dritten er de folka som trur de kan si og gjøre hva faen de vil fordi verden frykter de og religionen demmes kan tolkes sånn av de som er fucka i huet. Så spreng de møkkafolka, bli kvitt frykten, så kan vi leve mye fredeligere.

9344248[/snapback]

Jeg gidder ikke engang å diskutere med deg eller noen andre laverestående folk. Har du lyst til å diskutere, lær deg norsk og voks opp.

Endret av salah
Lenke til kommentar
Historien er at mange hater Vesten pga det de har gjort gjennom historien. Les om koloniene, grunnen til at de gikk til krig mot Irak, hvem som bygde opp Al-Qaida, hvorfor USA "frigjorde" Irak, etc, etc.

Koloniene? Eneste som har vært kolonier i midtøsten i nyere historie er vel områdene som nå er Israel, Oman og Yemen. Merkelig at alle tre er vellykkede stater nå?

Med hem sin hjelp? Ihvertfall ikke USAs ;)

Grunnen til at "de" gikk til grig mot irak? Mener du den vestlige verden? Grunnen til den første irak krigen var forøvrig at Saddam invaderte kuwait. "vesten" var da så snill at de lot Saddam bli ved makten, noe han gjengjeldte med folkemord.

9340675[/snapback]

Og det var hovedargumentet til Bush da han gikk til krig?

9340697[/snapback]

Områdene var utelukkende britiske kolonier, så hvorfor du mener USA skulle ha forpliktelser forstår jeg ikke. Du tar forresten også feil. USA har hjulpet til med å bygge opp både israel, yemen og oman siden 2. verdenskrig. Både direkte og gjennom organisasjoner som verdensbanken og IMF.

Men du får fortsette med trollingen :) god natt.

9340778[/snapback]

Haha. Jeg skriver noe, og du skriver det samme, og kaller meg for troll. Jeg skriver jo at grunnen til at Yemen, Israel og Oman er rike og velstående er pga USAs hjelp. Bare vent til det blir funnet olje i et fattig strøk som f. eks. Palestina, da skal du se hvordan USA skifter sin politikk :)

Jeg personlig er ikke venstreradikal, og støtter både Irak-invasjonen, operasjonene i Afghanistan og diverse andre USA-relaterte operasjoner, men invasjonen av Irak var ikke på grunn av frihet til folket. Bare sjekk hvem som kontrollerer oljen i Irak du, og hvor det blir av den.

Jeg liker bare å opplyse folket om at niggerne i Afrika ikke har 1 meter lang pikk og at de ikke er halv-aper, men mennesker de også. Også voldtar de ikke alle ariske menn de kommer over. Eller at bestemoren din blir ranet med en gang hun møter på en afrikaner. Akkurat som at jeg som muslim på ingen måter støtter Osama. Våkn opp, vi er alle like.

Lenke til kommentar

9344248[/snapback]

Jeg gidder ikke engang å diskutere med deg eller noen andre laverestående folk. Har du lyst til å diskutere, lær deg norsk og voks opp.

9351802[/snapback]

Her er det kanskje du som skal vokse opp. Det er du som lager kvalme her.

Og jeg skal lære meg norsk? hahahah. det er nok du som har mest vansker med språket her.

Grunnen til at du ikke gidder å svare er fordi jeg har rett. Du er en av de som ikke tåler å høre dritt om islam. Islam sucks! akkuratt som andre religioner. Men islam sucks mest.

Du kan brenne i all evighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...