Lafs Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 “Less interesting than the Harry Potter series, but better than Eragon. ”~ The New York Times on The Bible 9364605[/snapback] Hehe ... smak og behag. 9364634[/snapback] “I find your lack of faith disturbing.” ~ Darth Vader on Atheism Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Barnslig å bruke quotes fra Uncyclopedia... Lenke til kommentar
messo Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Hehe ... var ikke klar over at det fantes en slik wikiutgave. Er jo ikke barnslig å bruke quotes derifra. Det barnslige er at det er det eneste Lafs har å si etter at jeg har prøvd å forklare på en saklig måte, hva jeg tenker om slike debatter som dette. Jeg har til nå ansett deg Lafs, som en oppegående debatant, men begynner så smått å tvile. Folk som ikke kan ta selvkritikk eller evaluere egne utspill kan være slitsomt å debatere med. Håper ikke du er en slik Endret 26. august 2007 av messo Lenke til kommentar
Lafs Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Hehe ... var ikke klar over at det fantes en slik wikiutgave. Er jo ikke barnslig å bruke quotes derifra. Det barnslige er at det er det eneste Lafs har å si etter at jeg har prøvd å forklare på en saklig måte, hva jeg tenker om slike debatter som dette. Jeg har til nå ansett deg Lafs, som en oppegående debatant, men begynner så smått å tvile. Folk som ikke kan ta selvkritikk eller evaluere egne utspill kan være slitsomt å debatere med. Håper ikke du er en slik 9364956[/snapback] Jeg er glad i debatere, men ble møtt med et "gud er stor" argument i en annen thread så mistet litt gnisten. er back in black nå. Lenke til kommentar
messo Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Jeg er glad i debatere, men ble møtt med et "gud er stor" argument i en annen thread så mistet litt gnisten. er back in black nå. 9367963[/snapback] Forstår deg godt Det er typisk religiøse å være helt døv for andres argument. Så lenge de får "spred evangeliet", så er de fornøyd. Greit å kunne krysse av i boka så slipper de å ha dårlig samvittighet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå