Gå til innhold

Hvorfor skapte gud menneskene?

Anbefalte innlegg

“Less interesting than the Harry Potter series, but better than Eragon. ”

~ The New York Times on The Bible

9364605[/snapback]

Hehe ... smak og behag.

9364634[/snapback]

“I find your lack of faith disturbing.”

~ Darth Vader on Atheism

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe ... var ikke klar over at det fantes en slik wikiutgave. Er jo ikke barnslig å bruke quotes derifra.

Det barnslige er at det er det eneste Lafs har å si etter at jeg har prøvd å forklare på en saklig måte, hva jeg tenker om slike debatter som dette.

Jeg har til nå ansett deg Lafs, som en oppegående debatant, men begynner så smått å tvile. Folk som ikke kan ta selvkritikk eller evaluere egne utspill kan være slitsomt å debatere med. Håper ikke du er en slik :)

Endret av messo
Lenke til kommentar
Hehe ... var ikke klar over at det fantes en slik wikiutgave. Er jo ikke barnslig å bruke quotes derifra.

Det barnslige er at det er det eneste Lafs har å si etter at jeg har prøvd å forklare på en saklig måte, hva jeg tenker om slike debatter som dette.

Jeg har til nå ansett deg Lafs, som en oppegående debatant, men begynner så smått å tvile. Folk som ikke kan ta selvkritikk eller evaluere egne utspill kan være slitsomt å debatere med. Håper ikke du er en slik :)

9364956[/snapback]

Jeg er glad i debatere, men ble møtt med et "gud er stor" argument i en annen thread så mistet litt gnisten. er back in black nå.

Lenke til kommentar
Jeg er glad i debatere, men ble møtt med et "gud er stor" argument i en annen thread så mistet litt gnisten. er back in black nå.

9367963[/snapback]

Forstår deg godt :)

Det er typisk religiøse å være helt døv for andres argument. Så lenge de får "spred evangeliet", så er de fornøyd. Greit å kunne krysse av i boka så slipper de å ha dårlig samvittighet :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...