Multi-Task Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Hei Jeg har tenkt å kjøpe meg en HDTV. slik at jeg får maksimal kvalitet av mine konsoller og filmer. Jeg lurer på hvis jeg kan ha begge konsollene koblet til samtidig? Jeg mener da ikke at konsollene skal brukes på samme tid, men at begge er koblet til, slik at jeg ikke alltid trenger å krype bak tv'n for å skrifte kabel avhengig av hva jeg vil spille. Jeg skulle også ønske informasjon om hvilke kabler jeg må kjøpe til de forskjellige konsollene, og eventuelt hvis jeg må kjøpe noe ekstra for å få begge til å være tilkoblet på samme tv apparat. Håper noen av dere kan hjelpe, takk på forhånd EDIT: Xbox 360 Premium Tv'en jeg skal kjøpe (har ikke sett den, eller fått info om tilkoblingsmuligheter): Sony Bravia 40" LCD-TV KDL-40W2000 Takker for svar datating! Endret 24. august 2007 av Multi-Task Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Spørs jo litt på tv'en og litt på hvilken utgave du har kjøpt av Xbox'en, men her er noen alternativer. Xbox 360 Premium + PS3 + TV med HDMI og Component = Bruk kabelen som fulgte med Xbox'en, kjøp en HDMI-kabel til PS3. Xbox 360 Core + PS3 + TV med HDMI og Componenent = samme som over, men du må kjøpe en component-kabel til Xbox. Mener den heter HD AV-kabel. Har du tv uten HDMI så trenger jeg å vite hvilke tilkoplingsmuligheter du har. Har du kjøpt den nye Xbox 360 Elite så må tv'en din ha 2 hdmi-kontakter for å ha begge tilkoplet den kabelen. Har den i tillegg dvi kan du bruke en adapter på en av de. Fint hvis du poster hvilken versjon du har av Xbox 360 samt tv. Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 I følge komplett.no har Sony KDL-40W2000 disse tilkoblingsmulighetene: 2 x HDMI 1 x VGA-inndata ( 15 pin HD D-Sub (HD-15) ) 1 x S-Video-inngang ( 4 pin mini-DIN ) 1 x hodetelefoner ( minijack stereo 3.5 mm ) Kompositt videoinngang ( RCA phono ) Komponentvideoinngang ( RCA phono x 3 ) 2 x SCART ( 21 pin SCART ) 1 x lydinngang ( minijack stereo 3.5 mm ) Lydinngang ( RCA phono x 2 ) 1 x lydutgang ( RCA phono x 2 ) Blir vel greiest å koble til Xbox 360 Premium med den komponent kablen som fulgte med og PS3 med HDMI. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Blir vel riktig det ja, koble Xbox 360 gjennom komponent-inngangen, og kjøp HDMI-kabel til PS3. Lenke til kommentar
Multi-Task Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Takker dere alle for gode svar! Håper HD opplevelsen er verdt det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå