Farmus Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) nå har jeg akkurat logga inn på internetten på skolen. å dette stenger for å spille nettspill som warcraft 3 dvs. mmorpg osv.. noen som vet hvordan vi kan forandre dette?? kan bare åpne msn å nettleser... hilsen frustrert skoleelev >.< Endret 24. august 2007 av ZumZart Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 skolen er til for å studere. Du får bite i det sure eple og vente til du kommer hjem! Lenke til kommentar
Audipwr Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Brannmur? Avinstaller virusprogrammet som er på pc'n, og kjør på med et annet. Regner med at du har skole pc du har fått fra skolen? Lenke til kommentar
Lakrits Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Sitter i en fritime nå, skal lese en kapittel i kjemi nå. Sees etterpå, time to study - no gaming . Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Så lenge du er på skolen kan du bare drite i å spille, egentlig. Det er slike som ødelegger for de som faktisk har nytte av tilbudet med PC ... Spille kan du gjøre hjemme. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Dra på sider som hidemyass.com (google for flere sider, "hide my ip"), skriv inn siden du vil dra på, profit! Joda, det er lurt å studere på skolen, men skolen skal være morro også. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 De stenger selvfølgelig portene. Så det er vel ingen vei irundt det. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 De stenger selvfølgelig portene. Så det er vel ingen vei irundt det. 9348494[/snapback] det fins, men jeg gidder ikke å hjelpe han Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Bruk SSH til port tunneling. Ellers vet jeg om flere som spiller på min skole, ved hjelp av et program som ved å koble gjennom en tredjeparts server elns får åpnet de portene man måtte ønsker. Husker ikke hva det heter, sorry. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 syns du ikke fortsjatt at det er unødvendig å spille på skolen? Du sitter kanskje og spiller resten av dagen når du kommer hjem Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) syns du ikke fortsjatt at det er unødvendig å spille på skolen?Du sitter kanskje og spiller resten av dagen når du kommer hjem 9348604[/snapback] Ikke at dette er relevant i henhold til tråden, men jeg må bare spørre. Hvorfor skriver du fortsatt med "j", gang på gang? Har vært innom en del andre tråder du har postet i, idag, og du staver "fortsatt" feil hver eneste gang du bruker ordet. Edit. Er det bare dialekt, eller? Endret 24. august 2007 av Stian89 Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) jeg spilte på skolen ferdig med den saken... hehe..nei da, sliter med lese og skrivevansker... + en blanding av dialekt Endret 24. august 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
XooooF Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Nei du får ikke sniki deg rundt det.. spill hjemme! Lenke til kommentar
V-by Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Jeg har en løsning. Gå opp på IT kontoret, og kom frem med en god grunn til at du skal få lov til å bruke nettlinja deres på å spille. Kommer du med en ekstrem god grunn, så kanskje du får lov også Om du skal spille i en fritime eller ikke spiller da ingen rolle. Det er da ikke du som eier nettet. det er skolen, og da har skolen full rett til å bestemme hva du skal ha tilgang til på nettet. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Ville absolutt ikke gått gjennom skolens administrator elns. Det finnes alltid en måte å snike seg rundt en brannmur på. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Ville absolutt ikke gått gjennom skolens administrator elns. Det finnes alltid en måte å snike seg rundt en brannmur på. 9349229[/snapback] Så du mener at trådstarter skal bryte skolereglemanget, og eventuellt norsk lov? Endret 24. august 2007 av V-by Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Ville absolutt ikke gått gjennom skolens administrator elns. Det finnes alltid en måte å snike seg rundt en brannmur på. 9349229[/snapback] Så du mener at trådstarter skal bryte skolereglemanget, og eventuellt norsk lov? 9349247[/snapback] Ja. Edit. Dere tar dette altfor alvorlig. (Dette er jo helt klart min mening, sett at jeg ser at folk har veldig forskjellige syn på dette). Men altså, I mine øyne ser jeg på det som helt uskadelig, å bruke skolens nettverk til å spille på i en fritime/friminutt e.l. Endret 24. august 2007 av Stian89 Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Hva med sockscap da? (Feilstaving? Eller yourfreedom.net? Er i hvert fall det realsfagkukene med windows bruker her. Vi med mac sliter jo litt : ( Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Hva med sockscap da? (Feilstaving? Eller yourfreedom.net? Er i hvert fall det realsfagkukene med windows bruker her. Vi med mac sliter jo litt : ( 9349273[/snapback] Det var http://www.your-freedom.net/ jeg tenkte på tidligere her i tråden ja. Vet at mange windows boys bruker dette. Selv kjører jeg linux, og tyr til andre måter. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 løsningen blir vel som på så mange IT bedrifter der folk kjeder seg og ting er sperret. 1. du blir gal av å lese bash 2. du kjeder deg evig 3. du går på 123spill og kjeder deg litt mindre. 4. du eller en som kan lager en tunnel gjennom en åpen port til en maskin på utsiden som igjen sender informasjonen videre via riktig port(hvis ikke spillet du spiller takler å få forandret port) 5. du begynner å henge på diskusjon.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg