Gå til innhold

skolenettverk stenger spill

Farmus

Anbefalte innlegg

nå har jeg akkurat logga inn på internetten på skolen. å dette stenger for å spille nettspill som warcraft 3 dvs. mmorpg osv..

noen som vet hvordan vi kan forandre dette?? :hmm:

kan bare åpne msn å nettleser...

hilsen frustrert skoleelev >.<

Endret av ZumZart
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
syns du ikke fortsjatt at det er unødvendig å spille på skolen?

Du sitter kanskje og spiller resten av dagen når du kommer hjem :p

9348604[/snapback]

Ikke at dette er relevant i henhold til tråden, men jeg må bare spørre. Hvorfor skriver du fortsatt med "j", gang på gang? Har vært innom en del andre tråder du har postet i, idag, og du staver "fortsatt" feil hver eneste gang du bruker ordet. :whistle:

Edit.

Er det bare dialekt, eller?

Endret av Stian89
Lenke til kommentar

Jeg har en løsning.

Gå opp på IT kontoret, og kom frem med en god grunn til at du skal få lov til å bruke nettlinja deres på å spille. Kommer du med en ekstrem god grunn, så kanskje du får lov også ;)

Om du skal spille i en fritime eller ikke spiller da ingen rolle. Det er da ikke du som eier nettet. det er skolen, og da har skolen full rett til å bestemme hva du skal ha tilgang til på nettet.

Lenke til kommentar
Ville absolutt ikke gått gjennom skolens administrator elns. Det finnes alltid en måte å snike seg rundt en brannmur på.

9349229[/snapback]

Så du mener at trådstarter skal bryte skolereglemanget, og eventuellt norsk lov?

Endret av V-by
Lenke til kommentar
Ville absolutt ikke gått gjennom skolens administrator elns. Det finnes alltid en måte å snike seg rundt en brannmur på.

9349229[/snapback]

Så du mener at trådstarter skal bryte skolereglemanget, og eventuellt norsk lov?

9349247[/snapback]

Ja.

Edit.

Dere tar dette altfor alvorlig. (Dette er jo helt klart min mening, sett at jeg ser at folk har veldig forskjellige syn på dette).

Men altså, I mine øyne ser jeg på det som helt uskadelig, å bruke skolens nettverk til å spille på i en fritime/friminutt e.l.

Endret av Stian89
Lenke til kommentar

løsningen blir vel som på så mange IT bedrifter der folk kjeder seg og ting er sperret.

1. du blir gal av å lese bash

2. du kjeder deg evig

3. du går på 123spill og kjeder deg litt mindre.

4. du eller en som kan lager en tunnel gjennom en åpen port til en maskin på utsiden som igjen sender informasjonen videre via riktig port(hvis ikke spillet du spiller takler å få forandret port)

5. du begynner å henge på diskusjon.no

:D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...