P0nduz Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Hei Lurer på om one call bruker netcom sitt nett eller network norway sitt? hørte de skulle bruke netcom sitt men på sidene så står det at de bruker netcom sitt så hva er riktig? mvh Christer Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 One Call benytter NetCom sitt mobilnett i Norge. One Calls mobilkunder har derfor samme adgang til NetComs dekning som NetComs egne kunder. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 leste det på sidene jeg også men for en tid tilbake så jeg en artikkel eller mener jeg så en artikkel om at de skulle bytte til network norway. men dette er kanskje feil? noen one call kunder som kan bekrefte? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Det stemmer! De starter flyttingen i september og tar det gradvis. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 okay takker, da blir one call uaktuelt alikevel Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 blri vel network of norway der de har dekning og netcom utenom (tror jeg leste det et sted, hvis ikke hadde det iallefall blitt håpløst) Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 blri vel network of norway der de har dekning og netcom utenom (tror jeg leste det et sted, hvis ikke hadde det iallefall blitt håpløst) 9350621[/snapback] Det stemmer. Så du kommer ikke til å merke store forskjellen likevel! Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 blri vel network of norway der de har dekning og netcom utenom (tror jeg leste det et sted, hvis ikke hadde det iallefall blitt håpløst) 9350621[/snapback] Det stemmer. Så du kommer ikke til å merke store forskjellen likevel! 9351129[/snapback] Utenom hvis du har behov for 3G i en periode etter overgangen til Network Norway da du ikke vil ha tilgang til dette på ubestemt tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå