cruelphotography Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Noen studio bilder i litt forskjellige sjangre fra meg her =) Håper på at noen har noe vettungt å si om de, siden jeg har fått laber respons på andre sider =) Det blå bildet er forresten nesten straight out of camera farge messig. Har though, lagt over en tekstur, og fjernet den gamle teksturen i ansiktet osv. Tok den i en undergrunns greie med utrolig kult blått lys! Skal tilbake dit med litt andre klær osv. Håper det ikke ble for mange på en gang =) Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Nr2 er ditt beste til nå. Jeg synes litt for mange av disse studiobildene dine er litt pregløse og ikke helt gjennomførte, som om det mangler litt kjemi mellom deg og din faste modell. I dette bildet gjør det i såfall ingen ting, siden uttrykket i bildet er så slående. Stilig. Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Nummer 2 var utrolig bra! eneste jeg kan sette fingeren på er at hun enten burde sett mer vekk fra kamera eller sett rett inn i kamera. de andre tre har ikke så mye å si om da jeg egentlig ikke er så står fan av portretter.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Jeg synes egentlig det blå bilde var litt tøft. Men jeg vet ikke om teksturen bak ble så veldig vellyket. Og det er vel streng tatt ikke skarpt heller ? Er enig med PMnormal og Madusius at nr 2. er også bra. Likte særlig at bildet er nesten helt hvitt. Tom Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Digger #2. Men siden jeg ser en niqab her, synes jeg nesa også skulle vært dekket. Det hadde blitt sterkere, både fotografisk og politisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå