chris87 Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Hei, Jeg er mann som er 20 år gammel er 173 høy og veier 62 kg. Jeg har begynt å trene sånn smått….men vet ikke hvordan jeg skal komme helt i gang sliter med å lage trenings program. Målet mitt er å få magen min inn og sixpack (har fett rundt magen ) . I tillegg til litt armer…..har ikke så store mål. Noen tips? Treningsprogram for dette her? Lenke til kommentar
Kezza Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Hei, Jeg er mann som er 20 år gammel er 173 høy og veier 62 kg. Jeg har begynt å trene sånn smått….men vet ikke hvordan jeg skal komme helt i gang sliter med å lage trenings program. Målet mitt er å få magen min inn og sixpack (har fett rundt magen ) . I tillegg til litt armer…..har ikke så store mål. Noen tips? Treningsprogram for dette her? 9347105[/snapback] Finnes tusenvis av treningsprogrammer til sånne som deg. www.iform.no Lenke til kommentar
lupah Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Eller treningsforum.no. Det er ikke mer avansert enn å sette igang med å jogge/sykle av deg fettet, spise sunt og ofte, og magemusklene vil komme til syne. Alle har magemuskler og en sixpack, men de fleste har et fettlag som skjuler den. Så dette må da trenes bort for å bli synlig Anbefaler deg å gå etter ett fullkroppsprogram, ikke bare trene mage og armer. Du trener faktisk flere muskelgrupper med både bein- og ryggøvelser, for eksempel når du tar beinpress trener du ikke KUN beina, men magen og ryggen i tillegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå