Gå til innhold

XP install. Filer som ikke kan kopieres

Anbefalte innlegg

Etter en avbrutt installasjon av XP (grunnet batterisvikt) (se tidligere tråd), har jeg fått installert XP . Imidlertid opptrer visse problemer. Jeg har forsøkt med 2 forskjellige XP, men begge gir meg samme problemene.

Det som skjer under installasjonen, er at jeg får beskjed om at følgende filer ikke kan kopieres til målmappen:

amipro.sa_

excel.xl_

excel4.xl_

lotus.wk_

powerpnt.pp_

presenta.sh_

quattro.wb_

sndrec.wa_

winword.do_

winword2.do_

wordpfct.wpd

wordpfct.wpg

Jeg forsetter installasjonen, og XP installeres, men med følgende tydelige feil:

1) Hvis jeg installerer programmer, så kommer de ikke frem under START/Alle programmer.

2) Ved oppstart får jeg beskjed om at "Windows cannot create a temporary profile directory". Dette medfører at XP starter opp fra hovedprofilen.

3) I tillegg får jeg diverse feilmeldinger når jeg forsøker å installere diverse større programpakker, som Office.

Noen som vet hva man kan gjøre med dette, eller hvorfor disse filene ikke kan kopieres i utgangspunktet ?

Jeg får altså samme feilmeldinger og samme problemer under kjøring av XP ved installasjon av 2 ulike XP plater.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du prøvd å vaske CD-en så godt du kan? Ikke vet jeg hva problemet er, men det kan jo være at CD-en er slitt. Prøv forslaget hvis du ikke har gjort det.

9347909[/snapback]

Tror ikke det. Den ene CD'en er så god som ny. Jeg prøvde å vaske den eldste CD'en når jeg installerte, men feilene kom likevel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...