toretang5 Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Etter en avbrutt installasjon av XP (grunnet batterisvikt) (se tidligere tråd), har jeg fått installert XP . Imidlertid opptrer visse problemer. Jeg har forsøkt med 2 forskjellige XP, men begge gir meg samme problemene. Det som skjer under installasjonen, er at jeg får beskjed om at følgende filer ikke kan kopieres til målmappen: amipro.sa_ excel.xl_ excel4.xl_ lotus.wk_ powerpnt.pp_ presenta.sh_ quattro.wb_ sndrec.wa_ winword.do_ winword2.do_ wordpfct.wpd wordpfct.wpg Jeg forsetter installasjonen, og XP installeres, men med følgende tydelige feil: 1) Hvis jeg installerer programmer, så kommer de ikke frem under START/Alle programmer. 2) Ved oppstart får jeg beskjed om at "Windows cannot create a temporary profile directory". Dette medfører at XP starter opp fra hovedprofilen. 3) I tillegg får jeg diverse feilmeldinger når jeg forsøker å installere diverse større programpakker, som Office. Noen som vet hva man kan gjøre med dette, eller hvorfor disse filene ikke kan kopieres i utgangspunktet ? Jeg får altså samme feilmeldinger og samme problemer under kjøring av XP ved installasjon av 2 ulike XP plater. Lenke til kommentar
bendikho Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Har du prøvd å vaske CD-en så godt du kan? Ikke vet jeg hva problemet er, men det kan jo være at CD-en er slitt. Prøv forslaget hvis du ikke har gjort det. Lenke til kommentar
toretang5 Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Har du prøvd å vaske CD-en så godt du kan? Ikke vet jeg hva problemet er, men det kan jo være at CD-en er slitt. Prøv forslaget hvis du ikke har gjort det. 9347909[/snapback] Tror ikke det. Den ene CD'en er så god som ny. Jeg prøvde å vaske den eldste CD'en når jeg installerte, men feilene kom likevel. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 det er hakk i platen da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå