RulleRimfrost Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Hei Jeg skulle installere en ny disk i min Ubuntu 7.04 boks. Eneste jeg gjorde var å koble den til, formatere til ext3, og montere den i share-forlderen (Media). Vil share media-folderen da automatisk vokse med størrelsen på ny disk, eller er det noe mer som må gjøres? Synes Azeurus får mer scrape error nå... Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Når du monterer en disk på f.eks /share/nydisk så vil alt som legges i /share/nydisk legges på den nye disken. Hvis du derimot har filer i katalogen /share/ og monterer den nye disken på /share så vil ikke de filene som ligger i den katalogen før disken monteres være tilgjengelige. Det du kan gjøre er å montere disken midlertidig på en annen katalog, flytte over filene fra /share og så montere disken på /share Håper det hjelper. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Hmm.. Det er bare litt merkelig at jeg får diskfeil ? Om jeg sletter noe som ligger på "Disk2" (ny 250Gb disk mounta i media-mappen), så vil Azeurus fortsette download. Disken funka fint i Windows, og via Samba kan jeg kopiere inn så mye jeg gidder uten noe feil fra de andre maskinene på nettverket. Kanskje rett og slett Azureus kjører dårlig under Linux ? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Google etter Azures disk read error null pointer exception gav følgende løsning: Re: Null pointer exception?! i had a similar problem. i don't think azureus plays to well with eclipse (=open source java). I installed sun-java 5 and have not had a problem since. i've also found downloads alot faster after having installed sun-java. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Takker. Funka som ei kule... Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 ...og derfor er google din venn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå